huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Wel voor een goed doel,Rappi Laat ze maar een poepie ruiken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Begrijp niet veel of eigenlijk niks van je laatste posting huttula. misschien ligt het aan mij, kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goed doel.....examen halen...verder komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ben je nu al bij kapper weer geweest wijfie, kom op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Moet zo even "boodschapjes" doen bij voedselbank, schaam me daar ook niet voor. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Hoi wijfie, je ziet er vast goed uit hoor Denk dat ik me meer voor mezelf schaam helaas... Onder andere ook gevolg van alcoholgebruik, daarom dus, dus mensen wees gewaarschuwd, ach ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Op voor mijn volgende gesprek, vanmorgen kunnen oefenen, effe kijken of het nog beter kan... Rapilos, Kom straks terug op je vraag wat ik zal doen als mijn contract toch verlengd wordt. Moet ik effe over nadenken. Afijn, laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Eerst deze hefige tijd doorkomen,Suiker Als je je beter voelt ga je ook anders stralen en dat is altijd ten goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Succes Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Zo huttula...tijd om uit bed te komen...spanning is er weer af. Op naar het volgende gevecht...vandaag liever niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ohjee Klaar met werkweek, mooi weer ... en gedachtes als " wat zou een glaasje koude witte wijn in de tuin fijn zijn even...heerlijk ontspannen en dan ontspannen aan de slag in de tuin" Gevolgd door " och, maar een glaasje vandaag is weliswaar meer dan niets, zoals ik mezelf had voorgenomen, maar niet zo veel als anders!" "...hoewel, ik zou daar zo van balen dat ik dan toch weer meer zou pakken vandaag " Nu met dochter aan de ranja met een traktatie-ijsje Nu snel leuk aan de slag en hopen dat de trek snel weg is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ik straal nu huttula, alles is me gelukt, ook dat is voor mij een trigger als beloning, maar hou vol. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Maak je om mij geen zorgen Agnieta, schrijf weleens mijn mijmeringen hier, maar heb aan veel mensen beloofd me aan mijn woord te houden. Zoek nog steeds goede vervanging voor b..., eerst multivrucht, maar is het ook niet, koffie niet teveel en ben geen kruidenthee kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 (bewerkt) Suikertje; ik vind Mexicaanse cactus-limoen aanlenglimonade (karvan cevitam, AH ) gemaakt met 'Spa rood' lekker. En hier ook geen denken aan belofte aan mezelf niet nakomen! Juist wel fijn om even wat te kunnen typen om trek te vergeten 15 mei 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Waar haal ik dat,??? Vol. Heb hier alleen rasp en idla in buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Van alcoholvrij bier...naar die vruchtenbiertjes gegaan...nu weet ik sinas en grapefruit limo ook weer te waarderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Mensen met een alcoholprobleempje die beloven... Ach en och he? Suikertje; Een vervanging is door op die momenten wat anders te gaan doen, of ergens anders te zijn dan je gewent bent dan wanneer je een b zou nemen. Wat een ingewikkkelde zin Maar het klopt wel.. Moet ik dat lezen als dat "we" dus geen beloftes kunnen doen/nakomen? Natuurlijk is alles te drinken, vind het persoonlijk wel een leuk extraatje als ik daar ook van geniet;) Bitter Lemon op een terras, water bij dorst, etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ik maak van sapjes uit het cool vak voormezel een 'coctail 'Dwz sap (meestal 'tropical') en dan een heel klein scheutje grenadine ranja erin, suikerrandje, citroentje en het onmisbare rietje. Feest compleet voor mij huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Nou agnieta...daar ben ik het niet helemaal overeens... Ik heb er 3 jaar over gedaan om gewoon een glas limonade te waarderen... Want met limonade was mijn afsluiting van de dag niet compleet. Koppie...gewenning..rust... En ja je hebt gelijk...je kan alles drinken behalve alcohol...zo simpel is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 dan las ik het dus zoals je bedoelt. Gelukkig hoef ik niet meer zo aan mijn beloftes te twijfelen als jij. Als ik me nu voor een jaar- of werk-pact zou inschrijven zou ik mezelf wel voor de gek houden denk ik....die belofte maak ik dus ook maar niet aan mezelf Suikertje, bij ALbertHeijn Ik kan je er wel een toesturen als het je wat lijkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ik vind tegenwoordig alleen maar hele koele drankjes lekker, alles gaat eerst in vriezer. Net 2 stokbroodjes filet american gegeten, lekker, bijna klaar voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Haha Ik heb mezelf gisteren op filet americain getrakteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Nog niet klaar met zuigen?! Ja, ik snap heel goed wat je bedoelt Zo ineens als de trek er net was..zo druk ben ik nu met andere dingen en gaat het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Na 33 jaar dezelfde huisarts en ik eindelijk geen angst meer heb voor hem....dst ik niks te verbergen heb voor hem....stopt hij ermee Zal toch niet aan mij liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Zo, bijgelezen. Agnieta nog bedankt voor het repareren van het Dagpact; ik had Blondie eraf gegooid! Niets persoonlijks hoor Hut toch nu een beetje tegengas gegeven. Ik ben trots op je, want dat is heel lastig Volgende keer weer, gewoon doen. En Vol heel goed omgegaan met de trek! Ook een waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden