Spring naar bijdragen

Donderdag 15 mei.

Lotus66

Aanbevolen berichten

Hoi Lydia

Dat wist ik volgens mij nog niet dat jij ook uit de verpleging komt. Jii ook al :) Klopt perspectief kunnen we niet bieden maar iets heel kleins....sinds een week hebben we lunch in de woonruimte die daarvoor bijna niet gebruikt werd omdat ernstig zieken mensen hun kamer bijna niet meer uitgaan. 6-7 personen vinden het echt leuk om samen te eten en wat te praten met elkaar en de mensen van de afdeling te zien die ze nauwelijks tot niet zagen. Het zo lunchen is veel meer werk maar mensen kijken er echt naar uit en gaan al veel eerder naar de woonkamer en blijven langer hangen.....het perspectief van ondanks alles met lotgenoten samen dagelijks een uurtje eten (iedereen heeft eigenlijk wel een vorm van kanker in de laatste fase) Lang perspectief hebben ze niet meer, maar zoals ik maanden terug schreef. Make every day count; is waar het volgens mij waar het om gaat als je dagen geteld zijn. En wij stimuleren, doen wat extra werk; blijven er voor een deel van onze eigen pauze even bijzitten.....dat is het dagelijkse perspectief wat ik ze nog bieden kan naast de verpleging en verzorging. En daarna is werktijd afgelopen en probeer ik alles wat werk betreft uit mijn hoofd te houden. 

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, ik neem teveel ruimte in, nu maar weer alcoholgerelateerd...

1. van harte met je kleinkind

Als reactie op quote; Waarom sorry? Het aantal pagina's op een dagdraad is onbeperkt....verhalen over wat mensen bezighoud los van alcohol vind ik minstens net zo boeiend als het alcohol gerelateerde. Het draait toch niet om het niet drinken als doel opzich maar de vernieuwde invulling van ons leven zonder drank, hoe mensen hier alcohol vrij anders op reageren.

Zo en nu naar bed. Ik zit nu wel heel lang tegen mezelf te kletsen want iedereen slaapt geloof ik.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met vreemd bedoelde ik vooral afwijkend of anders, in vreemd zit een oordeel verbonden en dat bedoelde ik niet. Afwijkend is het wel. Bedankt voor het compliment open en eerlijk, op die punten doe ik altijd mijn best als ik wat schrijf. En in mijn hoofd is het een chaos op momenten dat ik het schrijf, schieten vele gedachten tegelijk door mijn hoofd. Gelukkig is het dus wel te volgen als ik het gestructureerd probeer op te schijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...