Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Goedemorgen, Is nog vroeg, maar ben al tijdje wakker. Zet me alvast op dagpact Dagpact: Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Good morning Suiker. Heb je een beetje kunnen slapen? I hope so. Eerst maar een koffie gezet. Voor mij een snelle bak, douchen en dan de hele dag trainen met zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Goedemorgen Lotus Redelijk geslapen, druk dagje dus voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Fijn dat je redelijk hebt geslapen. Ja druk dagje. Wel leuk, maar soms wel veel elk weekend. Moet je vandaag nog oefenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Niet met begeleiding in weekend Lotus, maar moet zelf nog wel naar de winkel toe vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Goedemorgen, Hier is het nog vrij donker. De regen komt eraan volgens de buienradar. Het is wel nat. Maar ja, het kan ook niet altijd droog zijn. Ik zal vandaag zeker niet drinken. Wat voor weer het ook is en wat er ook gebeurt. Ik wens iedereen hier een hele mooie dag toe en sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Jij ook fijne dag Hanneke. En sterkte daar waar nodig! Geen begeleiding in het weekend. Pittig hoor. Ik hoop dat het gaat lukken zonder angst / paniek. Wat een mega rot gevoel is dat ook. Toi toi toi hoor. Ik zag dat je op de dagpackt staat. Mooi. En nu moet ik opschieten. Voor iedereen die het nodig heeft heel veel strekte en met succes. En natuurlijk een hele fijne dag! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Mogge Ik doe met je mee Hanneke . Eerst maar eens wakker worden... Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Jij ook Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Goeiemorgen, Onrustig geslapen. Toch wat spanning voor overdracht van mijn landgoed vandaag. Veel te doen, ruit repareren, slot vervangen, puin ruimen en als het enigzins droog blijft een start maken met het dak. Kom mijn dag wel door! Dagpact: Suikertje Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Dus jonkvrouwe blondie heeft geen personeel...lees ik Eind van de dag wel een lekker voldaan gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Veel succes en plezier vandaag Blondie op je landgoed, heb je daar wel een goede kachel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Haha huttula, Welkom hoor als je je geroepen voelt een heitje voor een karweitje te verdienen... Geen hond die met dit weer met me mee wil... Doetjes... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Helaas geen kachel nog suikertje, staat nu ook op mn lijstje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Goedemorgen Agnieta, ik zal het b woord niet meer noemen hoor huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Goedemorgen, lag gister om 6 op bed zo moe.... Beetje teveel gedaan denk ik, vandaag maar eens wat rustig aan doen. Ik ben benieuwd wat het landgoed van Blondie precies is Suiker al een poos op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Koffie is binnen... Nu de kou en nattigheid in :-( Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Nog even voor Eline... Landgoed is een krakkemikkig tuinhuisje op een verwilderd lapje grond aan de rand van de randstad... ;-) Maar het is vanaf vandaag van mij! Ga er een mooi stukje rust voor mijzelf creëeren waar ik me naar hartelust kan uitleven. :-D Nu echt weg. Lieslaarzen check. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Goeie morgen kanjers. Hier erg goed geslapen. Had nog wel ff door gekund maar moet er uit voor m'n diertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Dan had je het ook echt even nodig bolletje, Hoop dat je het niet druk hebt vandaag. Wens je een goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Nou mijn Sugartje ik heb net besloten om te beginnen aan het laminaat. Kreeg inene het gevoel dat dat goed gaat komen Maar wat doe jij het toch prima hé kerel? Daar kunnen heel veel mensen van leren ook diegene die alleen hier maar mee lezen. Chapeau. voor jou een hele grote bos :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Ik word er even stil van, dat heb je wel gemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 Zo... word ook tijd voor mij om op te staan. Vandaag kunststof schutting bestellen....klimop in tuin gaat eruit Staat er al jaren....kan het niet mee bij houden zo snel dat hij groeit En eigenlijk wil ik ook wel een beetje rust in de tuin...dus een makkelijke. Moet eigenlijk al zoveel..ben veel in de natuur ..fietsje...hoop straks ook weer veel te lopen. De konijnen lopen los in de tuin dus ja...hoge plante bakken...alles wat laag is vreten ze op Moet ook leren om gewoon niks te doen..niks hoeven te doen Gewoon tuin...konijnen en een boekje En natuurlijk hok schoonmaken., das vanzelf sprekend voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 (bewerkt) En suiker...dar mag je ook stil van zijn dat je het goed doet...tis ook belangrijk om te voelen wat het met je doet. Misschien al wel een klein vreugde dansje van binnen..... 10 mei 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2014 ik ga maar even wat doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden