Acanthus Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Zou die hier ook meelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Hihi, Ineke. Ik zou hem wel willen weten wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Aakkie, GO! Heel moe maar voldaan hier. Bol: 10 punten!, oh nee, 9.8! De afdichting kan beter! Jen, take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Nu ben ik op mijn qui vive. Waarom die "take care"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Nou, dag maar weer. De zonuendanwolf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 You say good bye, but I say hello. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 ik vind dat het nog veel sneller gaat als alles wel lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 En je moet digibeet af zijn omdaqt zwager en broer de hulpmensen waren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik heb ook ruzie, met mijn schoonzus, maar zij weet het niet, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Scheelt een hoop gedoe Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ff een paar rondjes sauna gedaan.,..ouwe stijve lijf eil ook wat....ach is ook wel lekker relaxed met dit weer buoten zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Klopt huttula. Ach schoonzus en ik waren nooit twee handen op een buik zeg maar. Bij de dood van mijn ouders zijn er en paar dingen raar verlopen. Niks ergs. Maar twee dingen die me raakten: schoonzus heeft me aan het sterfbed van mijn moeder opzij geduwd schoonzus heeft dingetjes die ik graag wilde ingepikt Ik denk niet dat het ooit nog goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Jammer dst hrt zo moet Ik heb ge contact mrt broer...ook rare dingen gebeurt bij sterfbed van moeder Dst was de druppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Familie..je krijgt ze er maar zo bij...niet voor het uitkiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 nee, laat staan schoonfamilie. Pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik geloof dat jij het nu over de familie van je man hebt, Ag? Ik had het vooral over der vrouw van mijn broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Wel een goed contact met je broer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Mijn schoonzus is door mijn broer gekozen. Mijn man heeft zijn ouders niet gekozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik weet het niet, huttula. Niet echt goed, zeker niet close, ook niet speciaal slecht. Eerder neutraal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Zwager en daar de vrouw van is nog een stapje verder van eigen familie....bloed denk ik Heb ik nu wat gewonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 stukske salami Hut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Nou vooruit...omdat je het zo vriendelijk vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik heb hier binnen een sigaret gerookt :-( over verslaafd zijn gesproken zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Agnieta...grote schoonfamilie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Tja familie. Het blijft aaneen hangen van verplichtingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden