Acanthus Geplaatst 2 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 (bewerkt) Even een korte groet vanuit een prachtige omgeving. Ik was wat gespannen in de aanloop en ook de eerste dagen op reis nog een beetje. Het gaat goed met me. We reizen naar veel streken, plaatsen, meren en rivieren waar we in de afgelopen 14 jaar zijn geweest. 2 juli 2016 bewerkt door Acanthus huttula en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Dat klinkt goed, Acanthus! Ik hoop dat je een hele fijne tijd zult hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 2 periodes van 7 jaar :heart: :heart: :heart: volgemaakt dus op weg naar de 3e zou Steiner zeggen :heart: :heart: :heart: Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden