Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 (bewerkt) Voor nu..... is het voor mij alleen m'n mond houden zodat we niet teveel drinken 1 mei 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik heb nooit ruzie met mijn schoonmoeder. Eigenlijk kan ik me daar niet eens veel bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 wie is het andere lid van we? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 M'n man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Maar mijn schoonmoeder bemoeit zich ook niet met mijn zaken. Waarom zou ik dan ruzie maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Zijn jullie samen aan het drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ja, maar wel matig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ineke, op je schoondochter heb je nu eenmaal geen invloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik praat/schrijf liever niet over haar Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ze heeft het contact met mijn man z'n zoon en kleinzoon van ons afgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik ga zo stoppen Jen. Bedankt dat je me wilde aanhoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 dat was met plezier Ineke/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 (bewerkt) Trustte 1 mei 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 (bewerkt) 1 mei 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Mogge..zo stijf als een hark...net is teveel gedanst denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden