nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 ............................................................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 meer heb ik niet te zeggen, doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Jij hebt al een mooi slim koppie @Jen als avator Word altijd blij als je nieuwsgierige koppie zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Slaap zacht, indiaan Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Over alleen zijn.. Dat is hetzelfde Iedereen is alleen Zelfs samen Maar je hoeft niet eenzaam te zijn Das het verschil Nee, geen verschil Issue. Trust. 26 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 hihi huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Oh! Wat zou ik graag slim willen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Zijn precies 60 stipjes Nance Zo nu kan ik gerust slapen..hoef ze niet meer te tellen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 beetje neurotisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 ik dacht het licht uit te knippen, maar jullie blijven maar rondhangen. Nou, mijn kaars blaas ik uit. Tjuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Nee hoor...prettig gestoord Truste jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Ik wacht nog effe Zit in een nacht-flow Wel vroeg opgestaan en de dag door gedaan Zo'n dag//periode Heurt erbij 26 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Een leuke dag gehad.Vanmiddag vele ateliers bezocht,(amateur)kunstenaars gesproken,van Ierse folkmuziek genoten eneen stellingmolen bezocht tot in de top met uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Wat leuk Ineke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 (bewerkt) Voorheen.... niet ADB.... was ik vaak te laat uit bed om zoveel op zo'n dag te zien. 27 april 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 (bewerkt) Dat bedoelde ik eerder aan te geven Ik zit nu juist in een drink-periode (dat klinkt al stom..) En dat deed ik eens al vaker, ik onderneem wel dingen Keep on moving Het labeltje verwijderen Niet drinken is net zo ok Wel drinken betekent niet automatisch niets doen Dat kan ik ook heel goed zonder Schopperdeschop That's all about Zien. De gezondheid Das een ding Maarja... Dood gaan we toch En ik geniet elke dag 27 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 (bewerkt) Het is de kunst om door te gaan Hoe dan ook... 27 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Mijn gezondheid is één van de redenen waarom het me lukt te minderen. Ik (her)ken die gedachtes Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ja, ik (her)ken ook Als je niet beter wist Zou de moed je in de schoenen zakken... Ik tel 45 jaren (bijna 46) Mag ik weten hoeveel jij er telt Ineke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 (bewerkt) Wij zijn bijna de zelfde leeftijd en voor wiskunde had ik een tien. 27 april 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Dan drink ik al 25 jaar (teveel) Ben een laatbloeier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ik niet Vond het wel leuk Moeite met focussen (zelfs dat klinkt stom) Heb ooit speed gebruikt (in de afgelopen jaren) Dat was fantastisch Rust int hoofd en fysiek gaan Ik dacht er even aan vanavond Maar is geen optie Roken en drinken Het gaat al wel beter Als ik het geheel blijf zien Soms twijfel ik over baclofen But hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Je moet de kracht terug in jezelf vinden Mai, niet in allerlei middeltjes. Als je niet zo afhankelijk bent van allerlei middelen, maakt je eigen lichaam weer (genots)middelen/stoffen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Dat klopt En dat is nooit echt weg Ik roep wel eens; the Mag is back Ik weet precies hoe het werkt Ik ben (nooit weg geweest) Wederom moeite met alleen zijn (eenzaam ben ik niet, dat denkt die kop soms) Maar let op! Het gaat steeds beter Met alle valkuilen vandien Stoppen ook gedaan Was helemaal prima ok Het maakt me niet uit Bang om saai te zijn wederom Dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ik moet stoppen Mai, ik heb afgelopen nacht heel slecht en weinig geslapen, gelukkig een leuke dag erna gehad, maar ben nu echt heel erg moe (maar voldaan). Eenzaamheid is mij niet vreemd Mai, verder knokken en voor nu trustte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden