Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Jammer Gerrit, ik mis een "nuchtere" tegenhanger - en daar bedoel ik niet drankloos mee - maar welterusten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Truste Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik denk niet dat ik op dit moment in mijn leven al tegen iedereen eerlijk kan zijn. Sommige dingen zijn nog te verwarrend voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Eerlijk zijn tegenover jezelf en anderen voelt vaak eng Maar geeft veel meer genoegdoening voor jezelf Vo3lt achteraf ook beter Zonder mensen aftekraken of te kwetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik lieg niet bewust. Wel heb ik het gevoel dat ik mezelf nog niet ken. Snie erg, zou jopie zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 We zijn ook nog niet klaar met leven...valt nog een hoop te leren en te ontdekken met alle ups en downs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) * 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 swaar huttula, ik voel me nog lang niet klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 En dat bedoelde ik met mijn pa geloof ik, die was "klaar". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Was zeker een hele wijze man..je vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) * 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Oei, dat zou ik niet durven zeggen huttula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Mijn vader was gewoon oud en moe, Huttula. En zijn dierbare levenspartner was er niet meer. Met wijs boeddhisme of zo heeft dat eigenlijk niet veel te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 En nu word het tijd voor mijn ontdekkingsreis in het donker... Ik begin moe te worden en dat moetnik koesteren Sleep well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 ja dat was duidelijk Maar we zullen het maar niet opzetten op deze draad want dan worden we nog geband. Ik was ook nogal aangenaam verrast door blue grass moet ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Fijne reis Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) * 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) * 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Dat zou een goed idee zijn, ware het niet dat ik klaarwakker ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden