huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ik vind die van jou ook heerlijk eigewijs koppie hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) * 8 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 yep, wel bang maar toch... hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 laat maar Kirk, ik wilde vriendelijk zijn of zo, een beetje plagerig, maar ik heb gewoon geen contact met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Het was maar een grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 yep, en reiziger staat me ook wel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Denk dat ieder mens wel een trekje nieuwzgierigheid nodig heeft om te overleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Niet nieuwsgierig = bijna dood. Heb dat bij mijn vader meegemaakt. Het was hem echt "genoeg". Op zich is het ook wel geruststellend dat dat moment kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Bij jou klinkt het eerder als een depressie. Mijn pa was moe en op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Nee Kirky, hoe dan ook, jij beslist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Zo, bijgelezen. Dat was vandaag een flink stuk. Interessant ook wel hier en daar; en grappig soms. En soms begreep ik er geen klont van. Voor Jen: ik ga proberen nog terug te komen op dat negatieve van de dingen. Ik hoop dat ik het onthoud. Ik blijf nog even hangen tussen mijn pc en de tv, maar meld me wel alvast droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Kan me ook wel voorstellen dat je op een punt komt..dat het niet meer hoeft De 1 heeft het sneller als de ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 he Gerrit, ik herinner je eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dat is waar. Het is niet aan mij om daarover een oordeel te hebben. Ik kan alleen zeggen dat het bij bij mij ook ooit zo was, en nu niet meer. Niet dat ik het leven altijd zo plezant vind, maar ik wil het wel uitbuiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Altijd leuk is ook niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Dat is wel heel fatalistisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Misschien verwacht je te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Eerlijkheid , vertrouwen,respect voor jezelf dat is een hele belangrijke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 zou het leven nog leefbaar zijn als we allemaal eerlijk werden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Je nam het heft in eigen handen, maar kennelijk niet op een wijze die doortastend genoeg was. Met andermans wil heeft dat niks te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 nooit eerlijk geweest naar mezelf, en nooit naar anderen. En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Beste mensen, Ik ben weg. Ik heb de puf niet om aan te haken bij jullie; heb teveel gemist. Desalniettemin: ga goed! Welterusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 mag ik de vraag andersom stellen. zou het leven nog leefbaar zijn als we allemaal oneerlijk worden. Je hebt gelijk, ik was cynisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Als we eerlijk naar onszelf toe zijn..denk niet dat dit zou schaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden