pipi Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 hoi eindelijk maar dan toch heb al hulp van verslavingszorg maar jemig wat is het moeilijk! hoop wat sten, hulp, medeleven enz. enz. te vinden en misschien hebbenjullie iets aan mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Welkom pipi!!Ik denk, nee, weet wel zeker dat je hier heel veel steun zal ondervinden! Mag ik vragen waar je al verslavingszorg krijgt? Ben gewoon nieuwsgierig........En kan je iets meer over jezelf vertellen? Hoe oud ben je, man/vrouw, hoe lang/veel drink je, etc.? Als je dat niet wilt, hoeft het niet hoor trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Welkom pipi,Ik hoop dat je iets aan dit forum hebt.Er is veel info te vinden zo her en der! Alleen wat dat betreft al kun je je uurtjes hier weldoorkomen.Ik hoop dat je nog wat meer over jezelf zult schrijven?Veel suc6 gewenst in elk geval.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Pippie, Uiteraard van harte welkom, zou je iets meer over jezelf willen vertellen? Ik neem aan de je vrouw bent. Maar drink je al lang. Heb je een idee hoe dat gekomen is.? Hoe oud ben je bijvoorbeeld, Heb je huisgenoten die het niet prettig vindendat je veel drinkt of vind je zelf dat je aan de rem moet trekken. Ben je helemaal gestopt of ben je aan het minderen? In ieder geval nogmaals, van harte welkom, hoop dat je de weg naar de diverse onderwerpen hebt gevonden. Ditjes en datjes, de dagdraad is een soort huiskamer waar je voor een gezellige babbel terecht kunt , maar ook binnen kunt stappen als je het moeilijk hebt .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Pippie welkom! Hoop dat het je net zo goed gaat helpen om hier te zijn als dat het mij helpt. Ik kom hier dagelijks even lezen en soms reageren op de Ditjes en Datjes dagdraad. Misschien ook voor jou een goede steun in de rug?Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Pippi! Welkom hier!Ben hier ook nog niet zolang,maar het heeft mij enorm geholpen tot nu toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Pipi ook welkom op ons forum. Hoop dat je je gauw thuisvoelt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden