bugsydc41 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi mensen,..ik ben Danny,..ben 41 jaar en heb de afgelopen 20 jaar dagelijks gedronken.Heb al een paar pogingen achter de rug maar viel altijd weer terug.Zet er nu een punt achter,..ben het helemaal zat dit leven zo. Heb van vriendin van dit forum gehoord. Ben benieuwd,...kan wel wat hulp en afleiding gebruiken en/of bieden. Op naar een neiuw begin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Hoi, ook nieuw hier.Maar wil je even succes wensen!Ik kom vanavond even verder lezen.Lieve groet Tes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bugsydc41 Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Tes,Thanks voor je berichtje,..en ja,.ben ook nieuw hier.Jij zegt in je welkomst berichtje:"Ik dronk vooral om het leven wat makkelijker/leuker te vinden.Ik ben best gevoelig en serieus,denk veel na over veel dingen.En met alcohol wat het leven net iets aangenamer.." Dit komt mij erg bekend voor. Ik ben ook erg gevoelig en alcohol stompte dat een beetje af,..alles wordt wat makkelijker en leuker,..want je ben lekker aan het drinken.Ik wens jou ook veel succes en hou me op de hoogte.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Welkom Bugsy!!!Fijn dat je de stap hebt gezet.Het zal je zeker helpen als je dagelijk op het forum komt.Mij helpt het enorm.Als je vragen hebt over wat en hoe en waar je het best welk berichtje kan posten, gewoon roepen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Bugsy, welkom hier bij ons.Er is veel te vinden hier aan tips. En voor IRL-adviezen of steuntjes in de rug als je het even moeilijk hebt kun je terecht in het dagdraadje (in de rubriek Ditjes&Datjes. Dan op de datum van de betreffende dag klikken en daar zitten bijna altijd wel mensen en krijg je snel een reactie.Goed begin is er al, 13 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hallo Bugsy,Welkom hier!We kunnen elkaar een hand geven geloof ik: ik sta ook 13 dagen droog. Daarvoor 4 maanden niks gedronken en tussendoor een uitglijder. Moeilijk is het hè om er vanaf te blijven, maar het is te doen. Er zijn er hier op het forum meerdere ons voorgegaan die 1 jaar of al jaren niet meer drinken. Het kan dus en daar trek ik me aan op. Ik heb er veel aan om dagelijks even bij de Ditjes en datjes dagdraad langs te komen. Soms voor een kletspraatje en soms voor wat steun. Ook vind ik het fijn wanneer ik anderen er kan steunen. Kom vooral langs! Succes Bugsy:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 en ook ee wam elkom hier Bugsyik zit dus bijna al aan mijn 1e jaaren ik ka je verzekeren dat he echt steeds gemakkelijker wordt.Als je door de ontgiftingsfasen heen bentleert je tijd leuker te besteden dan met alco bezig te zijnhet aandurft om weer te gaan voelen en ervarende niet maar ook de wel leuke dingen van het levenen aan het werk gaat met de reden waarom je ooit verslaafdbent geworden,da zul je zien hoeveel rust je krijgten dat het leven weer dmoeite waard wordtniet gemakkelijk(er)maar nuchte prima te levenen als ik het kan, na ruim 30 jaardan kun jij het zeker!, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden