natuurliefhebber Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Hallo allemaal. Ik wil me even voorstellen ben een man en bijna 65 jaar. Ik kan heeeeel veeeel gaan vertellen over mij, maar dat is mijn verhaal en dus niet wie ik echt ben. Wat NU speelt is dat er elke dag vreugde is in mijn leven. Maar soms na weken of zelfs maanden overvalt mij de eenzaamheid en gebrek aan liefde door mijn beschadigingen en grijp ik naar de fles. Ik ben niets maar Ik Ben. Gr. Natuurliefhebber. ps Ik ben NU heel blij met dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Hoi natuurliefhebber...de eerste ingeving nadat ik je stukje heb gelezen is gemis,verwerking,en iets willen onderdrukken Het zijn maar zo een paar woorden die me te binnen schieten Vaak kunnen een paar woorden weer een verhaal maken, waar jij wat meekunt. Achter drank zit vaak een verhaal...want zo lekker is het goedje ook weer niet. Geef het onrustige gevoel een kans om te kijken wat je werkelijk aan de hand is of wat de werkelijke behoefte is dan kun je ook daadwerkelijk een actie uitzetten ipv onderdrukken Succes Voor mij werkt het..ik hoop ook voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
natuurliefhebber Geplaatst 25 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Hallo huttula. Ik denk dat je mij niet begrijpt. Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Denk het ook niet...in ieder geval succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 BenX? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden