natuurliefhebber Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 (bewerkt) Ik zie zelf mijn naam staan bij mijn bericht, zien anderen dit ook? En wat zijn labels onderwerp en moet dat? En krijg ik een email als er geantwoord is? 24 februari 2014 bewerkt door natuurliefhebber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 alleen jij ziet je naam natuurliefhebber wel even schrikken he. je leest de antwoorden hier dus gewoon dan hebben anderen/nieuwen er ook meteen iets aan en dat van die labels begrijp ik niet maar een ander hier vast wel welkom op ons forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 ok nooit te oud om te leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 aha ondertiteling dus eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
natuurliefhebber Geplaatst 24 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Fijn bedankt lady jane en mijn Gerrit. Ik ga morgen flink aan de slag. Nog één vraag. Kan ik iemand een persoonlijk bericht sturen of reageren op elk bericht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Bij mij zit het plaatje vd avatar juist links en vervolgens verschijnt dan rechts een kolommetje met: stuur mij een bericht. Dan heb je een privé bericht achter de schermen. de rest is zichtbaar voor iedereen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden