Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 februari


RUNNER

Aanbevolen berichten

Voor mij is het eigenlijk ook wel tijd, ik vond het een zwaar weekje op mijn werk. Ik ben er ook nog een beetje mee bezig en dat is eigenlijk niet zo goed. Moet voor dinsdag een aantal zaken geregeld hebben en dat heb ik helaas nog niet helemaal rond. Maar ja om half vijf gaat het gebouw dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fade; Kom maar hoor.

Hoe is het?

Het is wel ok denk in mijn absentie opgesomd, mislukte zelfmoord letterlijk waar ik enkele weken van baalde dat het niet gelukt was, nu weer pas 2 weken clean sinds ik m'n eigen huisje heb EINDELIJK, mja voel me hier net zo goed alleen, de andere bewoners die een beetje met elkaar optrekken lopen weed te smoken de gehele dag en luisteren naar hop waar ik totaal niks mee heb dus ja en dan heeft m'n broer nu ook besloten om in hoogste staat van crisis te verkeren met z'n ghb zooi waardoor ik de laatste dagen behoorlijk wat rusteloosheid van ervaar en gigantisch slaap te kort kom en sinds gisteren weer ben gaan drinken.... merk nu wel dat ik met m'n lonewolfcopeingstrategien niet sterk genoeg ben om dit te trekken 

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geholpen worden dmv forums doet me ook weinig meer. Vertrouw geen hond meer in het echte leven wordt toch wel steeds weer teleurgesteld ik vecht alleen en morgen, nee morgen niet dat lieg ik zondag dan stop ik weer

wil gewoon wat rust en alcohol geeft me dat.. M'n broer zit in een stadium dat ie dagelijks gebruikt en leeft op ghb al meerdere malen naar het ziekenhuis is geweest en afgelopen dinsdag weer zo en gelukkig kwam ie deze keer

op crisis in Vught waar die het maar 3 dagen volhield en zelf naar huis ging met als gevolg dat ze em daar nu niet terug nemen en ik kan hier niks doen. Het komt er op neer dat er wat ernstigs moet gebeuren voordat we met em

naar de dokterspost kunnen en zo naar een crisisbed bij het ggz. Typisch weer, wat was het spreekwoord met de put?? Verder sorry als ik zo bot overkom het beestje verliest z'n aard zo maar niet niet persoonlijk bedoeld zekers niet tegen jou

Agnieta!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee sorry hartelijk bedankt voor dat laatste berichttje op m'n verjaardag wat inmiddels al bijna 2 maanden geleden is.... zat toen die weken echt in een dal tot 4-5 jan ofzo daarna weer echt tot mezelf moeten komen en een hoop onrust veroorzaakt met m'n doodwens en poging wat ik eigenlijk helemaal niet wou! Dus ik zeg nu nu dat ik best wel even mag drinken om dit alles even te laten zakken heb m'n rust ook nodig ik moet m'n broer nu helpen mja vlucht toch wel weer even weg in die roes maar ik weet wat doorzetting van die roes doet, ik heb die kracht om die knop weer om te zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...