Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Wat kunnen dingen toch een impact hebben Zowel mooie Als nare Belangrijke en niet terzake doende Nu spreek ik mezelf zou je zeggen, tegen dat is niet zo Vandaar het brein Wandelt ook wel es van het padje Als ie zich nou alleen met zinvolle zaken bezig hield ipv met bijv toerekes draaien/malen Het brein reageert als een verslaafde Op zichzelf staande reperterende verhalen Terwijl als het los zou zijn Een machtig insrument kan zijn Verbeteren, ook zo'n woord Dat zou ik mijn brein toewensen Ook daar zuigt de beperking zich vast Want weer niet goed genoeg Want, effe mijn kinderen nog Alles wat je laat, geef je ruimte Ruimte geeft lucht Wat ooit bekrompen leek Blijkt het universum Waarin alles mogelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ik vermoed dat jij wel sterk bent Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 (bewerkt) Traditie moet smaken Op zich niet verkeeerd Hangt van de traditie af Nee mam, we gaan zo slapen echt, nog één hoofdstuk Een kleintje maar Ik zou niet eens weten of ik oliebollen nog lekker vind Ik heb een donkerbruin vermoeden , niet echt Team nachtbrakers Hier team nachtwacht.. 28 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 (bewerkt) Jen, hoelang ben je nog alleen denk je? 28 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Wat bedoel je met "sterk"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 (bewerkt) Fysiek, zijn mijn benen sterk Die armen laten het wat afweten Hoog tijd (al jaren) weer eens mee te werken Roeien, in de kano, terug gaan schilderen en schuren Mentaal is van de Friesche slag Net miege mar dwaan Maar die kan ook jammeren hoor Vergis je niet! Je zou zeggen redelijk in evenwicht Staat steeds weer op Ook na zak en as Het kan "beter" 28 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Tja, wat is sterk. Je redt het wel. Ik niet. Ik ben nog een tijdje alleen. En ik kan niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ik heb een grens overschreden. De grens waarachter alles kaal is, en eenzaam. De angst duikt op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ik klink alsof ik zat ben. Ben ik niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 (bewerkt) Ja die ken ik Wees niet bang Vanuit daar verrijst je kracht Niet forceren Kalmpjes aan nu Je bent niet verloren Wacht maar af! Hij komt op het moment waarop jij hem niet verwacht Je mag nu even niet sterk zijn Dat noemt men krachten sparen Misschien even verborgen Maar niet weg Van de rand wegblijven Luisteren. 28 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Zo klink je ook niet Geef je over Verwacht niets Dan ben je zomaar tot veel in staat Niet omdat het moet Omdat het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 "Moet" staat inderdaad nogal veel in mijn woordenboek de laatste tijd. Schuldgevoelens als het niet lukt. Onbegri[p. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ik heb het ook gedacht Ik red het niet Plots sta je weer op Wacht: Helpt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 (bewerkt) Soms MOET je MOETEN schrappen Schuldgevoelens uitsluiten Of EVEN in meegaan Je wordt weer wakker Weet ik. En dan is daar de Jen de viking! Komt goed meissie Moed verloren Al verloren Om moedeloos van te worden Ik weet het 28 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Veel mensen willen raad geven. Niks doen en wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Onbegrip kun je niets mee Behalve bij jezelf te blijven Niet altijd makkelijk Maar dat MOET! Als het even niet gaat gaat het even niet Niets mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 (bewerkt) Liever geef ik geen raad Dit is ervaring Je voelt het zelf. Daarom zeg ik, luister. Luister goed. 28 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Soms zul je horen wachten Soms zul je horen iets anders Maar luister er naar Dan gaat het vanzelf weer stromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ik voel alleen dat het even niet gaat. Misschien even rust nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Als je dat hoort Doen!! Maak het het jezelf fijn Weet ik veel extra dekentje Lampje aan Zacht muziekje Voor mijn part neem je Nemo mee naar bed Iets warms in de buik warme melk met salie en honing? Of een frikadel.. Maak het voor jezelf comfortable Anders ga je uiteindelijk wel Niet meteen Maar lieve Jen, zorg voor jezelf NU Door te doen wat JIJ prettig vind Pas dan, bereik je de kracht die later wellicht nodig is Ik ben er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 (bewerkt) * 28 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ik doe nu een facebook spelletje, en eet apenootjes, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Kiek!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden