Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik ben er bijna tactive Geintjuh Waar zou ik moeten zijn Daar? Hier. Evt op naar "daar" Maar daar ben ik al Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Lena lijstje is ook een goeie ken je strepen... Maar wie wil nou strepen It's how it's goes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Nog één ding: Alcoholisten wordt vaak verweten egoïstische mensen te zijn Das niet waar Het staat er los van De mensch moet egoïstisch zijn En dat kan ik wel (vaak zijn "ze" juist erg/te sociaal) Als het moet, heel goed maar laat ik nou net een mens zijn Dus doe ik het nooit "goed" Waarom gaf ik mezelf dan vanochtend een knipoog in de spiegel? En waarom "kiezen" mensen die stoppen dan juist vaak voor egoïsme? Zelfbeveiliging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Jen, doe wat je moet doen. (Jen=Iedereen) But hee! Geen gezeik achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Klaar Tactive... Voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Je bent wie je bent. Ik ben Mai. Standvast en wispelturig. Daar moet je maar net mee om kunnen gaan Klaas zag er goed uit, lekker ding Standvast. Gegund. 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 En wie heeft het nou makkelijk Da's een idee Dat zou ook weer te makkelijk zijn. Dus heb U zelf lief Dat straalt door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik hou erg van Ierse volksmuziek Soms kan ik het niet uitstaan Dan dans ik op de tafel op Anouk of, of, of,of,... Ik ben een veelvraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ja. Ik ben een Veelvraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik kan ook enorm genieten van Bach Vooral de chello-sonates Maar nu effe niet. Het vuur is uit. Daar moest ik even op wachten Want de beveiliging komt langs Maar het is uit We hebben gezaagd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Of suites Ik hoor wat ik hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Word je lekker warm van Als je het niet met zo'n broom-broom ding doet Wat me soms ook handig lijkt Beugelzaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Moarn bin ik wer skjin oan ein Hindert my nix Ik gean wol troch Al is't hjir Dêr't neat is Ik haw mysels My elkoar moatte we it dwaan 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) * 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Heb snuf de hond opstaan, wil rust in de kop 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik lees je. Ik maakte gewoon een vergissing. Menselijk maar niet wenselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Wat bedoel je Jen? Wat voor vergissing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Die kerel uitnodigen was een vergissing 27 december 2013 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Ok, snap ik Weet je dat ook weer Inmiddels weg dan? (Sorry//of nee, voor mijn eindeloos gedinges) Heb jezelf nog wat kunnen pitten En wat voor een dag voor de boeg? 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ik heb gelukkig nog goed geslapen. Nu een rotdag voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden