Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Marika, houd jij soms een klein beetje rekening met wat mensen voelen bij wat je zegt? Of zeg je: nee, ik ben autistisch, ik snap dat niet.Kan ik niks aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (quote verwijderd door moderator) Dankjewel voor de update Merenwen. Ik weet niet hoelang jij gestopt bent en hoelang je je al ergert aan het Abba vrouwtje. Maar ik wil alleen zeggen dat ze ook alleen maar komt voor haar eigen, hoop ik. We zitten hier toch allemaal voor onze verslaving? En gaan er op ons eigen manier mee om, om dat te verwerken? Hoezo kan Agnetha daar dan een fout in maken en daarop afgerekend worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 En Agnieta, je maakt AR droevig, je zet heel het foru; op stelten, en je gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 http://www.youtube.com/watch?v=6afD1gg5ptw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Spud, ik denk niet daqt ik ooit iemand ergens op "afreken". Ik geef wel grif toe dat het me erg irriteert dat Agnieta verdwijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik vond je uitspraak naar wijfie er een beetje over Marika. Maar dat legde ik al uit dacht ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Gelukkig is de dag alweer bijna voorbij voor dit draadje Morgen gewoon weer normaal doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Oei, eigenlijk kan ik niet normaler doen dan ik nu doe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Sorry Jen, maar als Albert zegt dat het hetzelfde is als tussen hem en mij wordt ik geraakt. En vind ik dat ik iets goed te maken heb. Domino blijkbaar. En het stomme spel van dat iedereen bij de vernieuwing van dit forum hun naam ging veranderen. Als ik ze niet herken moet ik ze weer opnieuw leren kennen. Merenwen, hoop dat je het dus goed maakt in je nieuwe stulp.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Gek doen is gewoon voor mij. Werd me met de paplepel ingegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dan had ik je verkeerd begrepen, Marika. Ik dacht echt dqt het je ging om de rotzooi, en dat vond ik nogal bekrompen. Spud, dit volg ik gewoon niet. Een achtergrond die me onbekend is. Ik moei me er niet mee dan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Nee dat is het niet. De uitspraak "boeien" werkt voor mij als een rode lap op een stier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik wel Jen dat is iemand die 1 van mijn beste vriendinnen zo ver heeft laten komen dat ze bijna doodging. Kan het nog steeds niet vergeven. Helaas! Want ze leeft gelukkig! Niet aan hem te danken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Maarja, ik heb ook geleerd dat het internet maar gewoon nep is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 http://www.youtube.com/watch?v=WC5FdFlUcl0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Nee daar gaat het niet om. Ik hou niet van de uitspraak, zoals ik ook niet hou van "ik heb zoiets van". Hm, ik ga hier niet dieper op in, als je me dat kan vergeven. Spud, meis, sorry, ik ben gewoon niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Boeien kan ook heel leuk zijn Als je dochter van 16 het zegt Nadat je had opgemerkt Dat het hier anders is minder luxe dan ze gewend is Boeiuh!!! Zei ze letterlijk lekker ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ja Mai, maar Marika is toch geen balorige 16-jarige! We hebben hier alleen onze taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ach, ik zeur. Kan me maar beter voorbereiden op een another working day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik weet niet hoe oud marika is Ik probeerde aan te geven Dat alles vanuit bepaald perspectief heel anders kan zijn, dan je eigen interpretatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Je zeurt niet en anders maar wel! Goedzo! Strak plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Enerzijds neem je mijn opmerking ernstiger dan bedoeld Anderzijds vind ik taalgebruik op een forum belangrijk Als Reve iemand de term "boeien" in de mond legt, dan bedoelt hij daar iets mee Mijn deficit als ik een forum zo lees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Dat kan zo zijn Die neiging heb ik Nu heb je het over heel wat anders Nee, zo mag je het lezen Ik zie het niet als een tekortkoming ofzo Om het begrijpelijk te houden is taal belangrijk op een forum 22 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 LAAT MAAR, Agnieta en ikzelf Schoot verkeerd bij haar en bij mij. Ik hou van haar (laat Will dat maar niet weten) truste nu echt tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik haat Reve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden