Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ameland niet. Bedriegers zijn het. Geef mij maar een Bourgondische Belg met een horecagezwel. Oh ja, daar ben ik mee getrouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hahahaha!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 het is hier maar stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Och got! Ik heb weer wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ben uitgenodigd voor een optreden Nou lig in de clinch voor een lift Met Wilkens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hoe moet ik dat nou weer hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ja, Piter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Nou heb ik iemand gevonden Die mij wel wil liften evt Maar die begon over mijn dochter Bond vrij snel in... Maar ik wil wel mee Mensen! Yn e Joure! HELP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Nix mis mee toch Agnieta? Zal door de gezamelijke zwemles komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Van die hele goedkope rode wijn wordt wel eens koud gedronken< Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dat vind ik nou * Jij weet dat er een fles is Want dat had ik gezegd Bijna * Er is hier altijd wat Temp regel ik zelf wel Overstuur? Not! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Als ik het zitten heb dan drink ik alles op alle temperaturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik dacht dat je engel zei Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Agnieta heeft het over engelen. Ik ken daar niet zoveel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik dacht dit jaar een kerstboom te zetten. Niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik heb het liever niet te koud Dat weten ze overal al Anders zet ik het tijdje bij de CV Wou je iets kwijt Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik wel! Welkom! * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 maar nee Agnieta, helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik ben lief Kwoot maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ben bijna donken Ga dus zo naar bed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Het is zondag, 22 december Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Nou dan zien we morgen wel even weer he Mai? Als je dat wil, maar ook dat zien we dan wel weer denk.. Yep. Merry dinges! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 ik ben toch eerder van de volzinnen denk ik Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden