Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ha, klagen we te veel? Is er al een klagendebaas forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Blijf op de klei Bekijk het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Nee Jen Ik ook niet Is nu zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Te veel nadenken is ook niet altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Te veel nadenken is ook niet altijd goed. Nope. Gaat vanzelf. 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Gelukkig lees ik graag. Kan ik even in andermans kop doorbrengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dag Ietje, slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik probeer te dansen in de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Da's niet zo moeilijk Als het regent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dan is het fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 In de letterlijke zin eigenlijk wel. Maar dat zal je altijd zien, in die zin regent het helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Nee. Ben ooit midden in de nacht toen het regende, bloot Door mijn raam uit de caravan geklommen Gewoon, lekker, dansen in de regen Druppels met je tong opvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Maarja, toen regende het letterlijk Dat maakte niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik kwam ooit in Afrika een in het regenseizoen. Een van de eerste regens. Ik verwachtte blije mensen. Maar het stonk en echte blijdschap zag ik niet. Ik heb een hekel aan Zwart Afrika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Da's duidelijk Wat is blijdschap? Een gedachte. Ik wentel me ook heerlijk in niet leuk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 "t is niet sympathiek om een hekel te hebben aan Zwart Afrika. Je hoort het leuk te vinden, gezellig, en de mensen gastvrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Maar goed, ik geef het dus toe: ik vind hun cultuur onaangenaam. Ik kan er niet aarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hun klimaat trekt trouwens ook op niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 En ze zijn arm. En dat stinkt. En ze doen niks, ze ondernemen geen bal. En ik was * doodziek van hun zogenaamde drinkbaar water. En ze bedelen alsof je een rondlopende portefeuille bent. Ze zetten je in het zak. Ze vieren missen van drie uur lang. Ze lachen je uit. Ze zijn racistisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Duudeluk Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 lijkt wel hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Klopt. Nederland heeft wel wat weg van Zwart Afrika. Gelukkig woon ik in België. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Lucky joe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Friesland gaat ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ameland niet. Bedriegers zijn het. Geef mij maar een Bourgondische Belg met een horecagezwel. Oh ja, daar ben ik mee getrouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden