Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 K-leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Oude bekende muzikanten Vreemd... Wel ok hoor Ze gaan goed Dat zie ik graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik heb natuurkijk niet gehuild Al raakte het Toen al de kinderen het podium opkwamen en gingen zingen We don't need no education! De gitarist... één met zijn gitaar alles klopte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik probeer me een tijdje terug te trekken Heb het eigenlijk wel heel goed met mezelf En ik vind dat ik dat "goed" doe Ben geneigd naar de "mindere" dagen te kijken Terwijl over het algemeen Ik prima tevreden ben Zelfs mam zei het Maar die is wel met heel weinig tevreden... (not) Knutselfrutsel Ik hou van U allen We zijn gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Lukt toch niet Is ook geen moeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) En daar is mijn Co Keek nog om me heen Druk in de stad mam Nix voor jou! Uhuu.... See you altijd Omdat ik haar blik ken My girl! 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (niet echt natuurlijk) Ze is van zich -zelf en van de wereld Ik, JOEPIE!!!! Mag dat aanschouwen Ik lach me een rotje Of zal ik Carbid doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Ik schreef Want dat doe je.. Op haar kaart Nadat ze er was Uitgeperst "Welkom verrukkuluk kind" Als d'r OOIT iemand aan haar komt... Dan zijn de rapen gaar! 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dan ben je dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 He, Maike, je ben dr nog. Mooi dattut mooi was, altieten veul mooier dan dattut niet mooi is. Denk dou maar om dien meiske, hur. De nagtdienstert, weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Jonguh! Kest my toch in bytsje It loopt wel los Van Heit een echte Herder Altyd bij me! Had... Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Vlijmskerp. 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 De Herder is mijn redder! Ben selluf meer van de Opinel. Nou egt vut, mut d'r uut, mach's gut meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Wâldpyk no Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik huil me een ongeuk Ondertussen lach ik Ik ben alleen Maar blij Ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden