Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik sliep wel met een lichtje aan en met radio op achtergrond Holletje zoeken Als het niet wil Sterren en de maan En morgen weer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 wat komt dat komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik heb het altijd raar gevonden dat mensen doodgaan vergelijken met inslapen. Hoe moet ik dan nog durven slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik zou het niet doen Veels te link! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 ja stel je voor dat ik dood ga zonder te kunnen ingrijpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Motte we niet hebben! Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden