Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Zoiets ja. Anders kan ik ook macramé gaan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Maarja, dat heb je weer niet voor het kiezen madeleine Voor de kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik wil best ziek zijn met de feestdagen. Zo geen zin in. Werken, eten, slapen, ziek. Zo-iets. Was dat zelfmedelijdend genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Macramé is ook een hele kunst het is welke lading eraan kleeft of je laat kleven Zou ook liever scheepsknopen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 kan heel lekker zijn Vooral wat koorts erbij Zo in een roesje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Met wat paracetamols in bed nieuwjaar verslapen. Dat lijkt me wel wat. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Alle bacillen verzamelen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goh, werkte ik maar op een kleuterschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Helaas niet, Mai. Maar het komt nu niet uit. Ik vind Oud en Nieuw altijd zo leuk. Op Oudjaarsavond gezellig wat eten en drinken en praten. Muziek lekker hard aan, want met Oud & Nieuw is niemand thuis. Behalve ik weer dit jaar (vorig jaar bij pap en stiefmoeder en ik ben blij dat ik nu weer thuis ben met vriendin). Ik lijk het er wel op uitgekozen te hebben. En dan is het 00.00u. Met de glas vol proosten en elkaar het beste wensen voor het nieuwe jaar. En dan is het 00.30u en ga ik heerlijk even janken. Elk jaar opnieuw en waarom? Joost mag het weten. En de volgende dag word ik wakker en dan mag ik naar mijn vader en zijn vrouw en daar dan wat drinken. En dan ben ik, als het avond is, wel blij dat het er bijna weer op zit. Zo heel verhaal... Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Heb je ze zo! In grote getale... lekkere snotneuzen! Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Maar WEL een goed verhaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Meestal heb ik met nieuw een kater van jewelste. Enfin, zit op de arreslee deze keer. Hopelijk is er wat volk online. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Mocht ik al drinken met Kerst en Oud en Nieuw dan zeer gematigd. Ik ben namelijk een wereldster in de schijn hoog houden tegenover anderen. En aangezien ik bijna alle dagen met vriendin vier, drink ik amper tot niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Deze snap ik even niet Agnieta.. Niet vrij van griep, of wat bedoel je precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Is het een vriendin of jouw vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) Is het een vriendin of jouw vriendin? Nee, een vriendin. Ik val nog steeds op mannen en zij nog veel meer. Maar we zijn ook familie. Zij noemt mijn opa 'oom' en ik noem haar oma 'tante', maar eigenlijk is dat allemaal weer niet waar, want het zijn de oom en tante van onze ouders natuurlijk. 18 december 2013 bewerkt door Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Het lijkt wel een raadseltje. De vader van Jantje heeft drie zonen, Pif Poef en... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Oud-tante Oud-oom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Oh, zo bedoel je Agnieta Maar daar refereerde ik toch helemaal niet aan.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Raadseltjes zijn leuk! Donalds vader heeft drie zonen. Jan, Piet en ... Speel ook dagelijks 'De slimste mens'. De antwoorden zijn soms zo simpel dat je het niet anders dan fout kunt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Hoe kun je zien of een pb is verzonden? Ik kan de mijne niet terug vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Kerst, oud en nieuw, je kan dat bekijken als dagen als andere. Toch zijn het ook dagen die je graag met je geliefden doorbrengt. We leven als mens nu eenmaal in een maatschappij, in een sociale context. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Alsof een mens alles zelf kan bepalen Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Als ik nu gezopen had, dan zou ik boos zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik ben droevig, Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden