jani Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Meld me droog af voor het dagpact. Sterkte Jen en ook Ietje met de vermoeidheid en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goedenavond Moeie mooie mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goedenavond Mai. Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Vrij kits jen Vooral moe But hee! Take care wicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Wist je dat selfie het woord van het jaar is? Vreselijk vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Was een paar daagjes elders Wat echte friesche Woud-lucht opsnuiven en passant wat oude vrienden bezocht Nu de vette-klei lucht terugslurpen Dus effe acclamatiseren Morgen weer door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Selfy Ja, ik hoorde het Het is een hype schijnt Dus ben het al bijna weer vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 ze hadden op z'n minst een Nederlandstalig woord kunnen nemen pff. De purist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Zelfzuchtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) Het begrip exhibitionisme wordt ook in niet-seksuele zin gebruikt wanneer men veel over zichzelf prijsgeeft aan vreemden en/of graag veel aandacht krijgt, bijvoorbeeld door middel van het laten zien van zijn of haar website of door zich veelvuldig te tonen in een televisieprogramma. Iemand die daarmee behept is, wordt wel ‘mediageil’ genoemd. 18 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Fijn dat ik je aan dergelijke woorden doe denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Niet zozeer jij Het toverwoord van het jaar zichzelf repeterend Zonder gein Houd moed Jen Doe wat moet en nodig is And cry your heart out indien nodig Hoop dat je op tijd nog rust ergens vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Dat geldt voor iedereen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) * 18 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Jen staat al op de bedrijfswebstek :-) Kinderachtig, maar zo heb ik echt meer het gevoel dat ik "besta". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Daar kan ik me iets bij voorstellen Jen Fijn dat je dmv van een daginvulling wat meer afleiding hebt Ook een vorm van rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Arjan, Dat is idd de nuance, drinken wordt OK gevonden, maar niemand wil een zeurend aangeschoten iemand naast zich hebben. Het is waar, als je zegt niet (meer) te willen drinken, neemt men aan dat je teveel drinkt en dat is taboe. Maar wat is teveel? Daar zijn hier ook al wat discussies over geweest en de uitkomst was: als je zelf vindt dat je teveel drinkt, dan is dat zo, ook al zegt een ander dat het niets voorstelt. Maar vergeleken met blowen of roken in gezelschap is een "biertje of wijntje" echt wel meer geaccepteerd. Vaar je eigen koers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Hoi,Ik ben lam in de benen. In de benen, niet in het hoofd. Als ik niet beter zou weten dan zou het een vrouwelijk probleempje kunnen zijn wat inmiddels maandelijks voorbij komt, maar ik ben er net twee dagen vanaf. Dus waarschijnlijk gewoon moe. Droog en tijd voor bed. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ietje3 Een tijd geleden heb ik jou een bericht gestuurd, hier, geen PB, over je vermoeidheid. Heb je dat wel gelezen? Verder herken ik het precies. Toen ik met 4 kleine kinderen zat had ik steeds een beetje verhoging en was erg moe, voor zover ik me herinner 2 jaar. Toen is er bloed geprikt en bleek ik de rest van een virus in mijn bloed te hebben. Daar hadden ze toch niets aan kunnen doen. Bij jou is ook bloed geprikt, maar dan komt er niet automatisch uit wat je evt. mankeert. Daar moet gericht naar gezocht worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik vind "daginvulling" eigenlijk een vreselijk woord. Klinkt als bezigheidstherapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Griep voor de deur Madeleine of al gehad? Vanmiddag op de fiets voelden ze ook als lood Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik had kramp in mijn onderbenen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Je hebt me elke keer tuk Jen Ik eigenlijk ook Het is gemakzucht van me "zinvolle levensinvulling" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ow, dat zou ook nog kunnen Mai. Heb heel 2013 nog geen echte verkoudheid/griep gehad. Elke keer er een beetje tegenaan hangen, maar dan was het zo ook weer over. Maar liever niet met al die feestdagen voor de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Das gewoon de overgang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden