Spring naar bijdragen

Woensdag 18 december

Jan1000

Aanbevolen berichten

Het begrip exhibitionisme wordt ook in niet-seksuele zin gebruikt wanneer men veel over zichzelf prijsgeeft aan vreemden en/of graag veel aandacht krijgt, bijvoorbeeld door middel van het laten zien van zijn of haar website of door zich veelvuldig te tonen in een televisieprogramma. Iemand die daarmee behept is, wordt wel ‘mediageil’ genoemd.

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arjan,

Dat is idd de nuance, drinken wordt OK gevonden, maar niemand wil een zeurend aangeschoten iemand naast zich hebben. Het is waar, als je zegt niet (meer) te willen drinken, neemt men aan dat je teveel drinkt en dat is taboe.

Maar wat is teveel? Daar zijn hier ook al wat discussies over geweest en de uitkomst was: als je zelf vindt dat je teveel drinkt, dan is dat zo, ook al zegt een ander dat het niets voorstelt.

Maar vergeleken met blowen of roken in gezelschap is een "biertje of wijntje" echt wel meer geaccepteerd.

Vaar je eigen koers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik ben lam in de benen. In de benen, niet in het hoofd. ;) Als ik niet beter zou weten dan zou het een vrouwelijk probleempje kunnen zijn wat inmiddels maandelijks voorbij komt, maar ik ben er net twee dagen vanaf. Dus waarschijnlijk gewoon moe. 

Droog en tijd voor bed. Welterusten!  :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje3

Een tijd geleden heb ik jou een bericht gestuurd, hier, geen PB, over je vermoeidheid.

Heb je dat wel gelezen?

Verder herken ik het precies. Toen ik met 4 kleine kinderen zat had ik steeds een beetje verhoging en was erg moe, voor zover ik me herinner 2 jaar. Toen is er bloed geprikt en bleek ik de rest van een virus in mijn bloed te hebben. Daar hadden ze toch niets aan kunnen doen.

Bij jou is ook bloed geprikt, maar dan komt er niet automatisch uit wat je evt. mankeert. Daar moet gericht naar gezocht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...