Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Goedemorgen frummers, Lekker een paar dagen flink griep gehad en nu nog steeds gammel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Zo maar even de koffiepot van Yvonne geleend en de thee staat te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Hey Aicha Hopelijk gaat het komende week alleen maar weer bergopwaarts met je goed je pitamientjes eten hè! Hier een mega drukke week achter de boeg. ik ga nu voor een rustiger week hoewel...vandaag en morgen alweer een afspraak die eigenlijk niet gepland stonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Met alleen koffie was ik al blij Aicha maar het ziet er lekker uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Morgen Shahire, voel me nog steeds lamlendig en de koorts is ook nog niet weg. Hier ook best een druk geplande week waar ik overigens helemaal geen zin in heb. Maar ja. moet toch maar rustigjes weer wat gaan doen. In bed liggen is ook niets voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Tja Sha, een gezond ontbijtje kan ik nu wel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Verders nog plannen met de feestdagen S©hatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Rustig aan weer beginnen Aicha heeft weinig zin om jezelf voorbij te gaan lopen lig je straks weer plat op je bed Verders is mijn plan om de feestdagen rustig door te brengen kerstavond met de hele familie samen eten en de andere dagen wat mij betreft in joggingbroek thuis doorbrengen. Ik heb een nieuwe kast die ik wil gaan inruimen waar àl mijn knutselspullen inkomen en dat zijn er wat! Nieuwjaarsdag om 7.00 beginnen op het werk aangezien ik niet meer drink kan ik er ook niet mee zitten met een kater zal ik toch niet meer opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Hi,hi nou beter kun je het jaar toch niet beginnen toch? Hier ook maar wat rustig de feestdagen doorbrengen. Lekker een lading boeken uit de Bieb halen en hopen dat er een pak sneeuw ligt. Moet wel op kerstavond al beginnen want alleen dan ga ik naar een kerstviering in de kerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Ik heb nog geen kerstlampje hangen hier ook nog geen tijd voor gehad ben de hele week mijn moeder aan het verhuizen geweest maar zit uiteindelijk nu zelf ook in een kleine interne verhuizing hier thuis die kast hè komt toch ergens vandaag hi Doe je goed een lading boeken met de kerst Aich pootjes omhoog op de bank en lezen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Goeiemorgen! Ben een beetje nerveus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Hoi Jen, Wat is er loos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Nerveus voor je nieuwe werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Moet je toch vandaag beginnen als ik het goed heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Goedemorgen Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Ha, de kerstlampjes hangen hier ook nog niet. Moet eerst een bende rommel opruimen die is blijven liggen tijdens mijn grieperdepiep. Lezen is mijn grootste hobby dus ik haal er wel een stuk of 6 voor de feestdagen. En dan lekker op de bankhangen en met mijn trouwe viervoeter lekkere boswandelingen maken. Kerstdiner wordt hond in de pot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Mijn eerste werkdag, inderdaad. Het is eeuwen geleden dat ik voltijds gewerkt heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Oei Jen, dat zal inderdaad even wennen zijn. Kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig bent en je hebt al genoeg aan je hoofd. Ik zou het allemaal maar een beetje over me heen laten komen de eerste dag. Meestal wordt er dan nog niet zoveel van je verwacht omdat je zoveel nieuwe indrukken moet opdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 ja, 't zal wel kennismaking zijn zeker. Enfin, seffens een kalmeerpil nemen, toch maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Veel succes vandaag Jen gewoon lekker jezelf blijven dan komt het vandaag vast helemaal goed Fijne dag gefrummelde hier weer even wat andere dingen doen tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Hoe laat moet je beginnen en hoe laat ben je weer vrij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 't Zijn glijdende uren Aicha. Ik zou er om 8 uur willen zijn, maar wanneer ik vertrek: geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Bedankt voor de succeswensen, Shahire. Ik vind jouw naam altijd zo exotisch :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Morge, pak ook even een bakkie en een broodje. Vandaag intake op texel... Best wel zenuwachtig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden