Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Ben ook wel eens vergeleken met Mathilda Santing.... Give me Psycho Killer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Er is vandaag teleurstellend weinig geschreven. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Ha ons Madeleine in the house! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Er is vandaag teleurstellend weinig geschreven. Ja, heb je soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Mee eens Laatste lied Dan slapen Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 HoiIk was wel aangemeld, maar toch even van slag van het nieuws van Lytse. Hoe gaat het hier verder? Met mij gaat het goed, maar ongelofelijk moe. Dus lekker 'vroeg' slapen. Tja, ik ben en blijf een nachtmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Oh ja ietjefietje Dat ken ik Maar omgekeerd ook Dat ik niets dronk Ik vond het geen probleem Is hoe je erin steekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Formidable! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Dus! Dat heeft er niets mee te maken Eens was ik de heks Ik dronk Een lieve heks hoor Toen ontmoette ik een engel Dat ie Bachus omarmd had Was geen probleem Al dronk ik niet De engel oordeelde ook In eerste instantie niet Dus: Keep on goïng Just be joe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Het laatste wat ik zou willen Iemand ontmoeten, die het ECHT geen zak uitmaakt Mij wel Want dat doe ik niet meer Eer behoud Maar dan nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Het maakt kennelijk altijd uit. That's it sid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Zou ik ook nix meer zeggen Moet je luisteren Als ik een radslag doe Of 14 KM hardloop Of iedere dag een uur wandel En zned nog kook ook What's the use Bruce Doesn't matter Klik-Klak-Stempel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 wat hartjesdingen of bloemen (of nou ja je begrijpt me wel) voor Jen. gewoon, omdat ik je stoer en flink vind en denk dat je het best kunt gebruiken. ik hoop, en verwacht, dat op één of andere manier de rust wel weer weder zal keren tot die tijd is het verdraaide zwaar voor jou. take care! Kan ik inkomen Stoer en flink Bin in wâldpyk Dus normaal Het is voor iedereen anders Fiel my naait! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Weet U? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Herder myn redder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 ACH! J'Taime Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Walgelijke lui Zelfs die eerst niet zo leken Ietje, Go on!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Ik hou van alle mensen Krijg van iedereen wat mee Ik zelf tel Iedereen mag mee doen! Dancing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Duhuu... Wat had ik dan verwacht? Niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Mooi He! Dat ik niet van de rest afwijk Maar precies hetzelfde ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Ik nies me een ongeluk Wie nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 V,I. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden