Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Eerlijk, daar heb ik een beetje schrik van gekregen Maar mijn vertrouwen ben ik niet kwijt geraakt Al scheelde het niet veel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 je doet wat je moet doen En dat doe je goed! (in mijn ogen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Agnieta, da's hetzelfde.. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Agnieta, ik begrijp je reactie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Los! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Dát begrijp ik Je denkt vast het is los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Als ik nog losser denk dan ga ik zotte dingen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Gezien links plaatsen me niet lukt, meld ik gewoon wat ik luister. Come dancing - The Kinks. En ik mis VMeke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Ik luister effe mee http://youtu.be/Y-xxG_Huj5g VM comes&goes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Los, betekent niet jezelf verliezen Integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 los van denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Flexibel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Gevoelsmatig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Hoe is het met wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 That's good Wijffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) Ik meld me droog af, zodat ik mijn mooie, nieuwe, symbolische avatar nog eens kan zien. Zal morgen de achtergrond proberen te kopieëren v.d rookmelder. Nu staan die tekens hierboven weer wel donker en te gebruiken, snap er niets van. Wel te rusten, vooral degenen met slaapproblemen. Zet de piekerknop uit en zeg tegen jezelf: vannacht kan ik er toch niets aan doen en laat ik nu gewoon ga slapen dan ben ik morgen beter toegerust om de problemen op te lossen. Ook zeg ik vaak: die deur doen we niet open , die blijft dicht en dan zie ik die deur voor me en houd hem stevig gesloten. Dat kost zoveel concentratie dat ik al doende wel eens inslaap. Soms 13 december 2013 bewerkt door lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Miljoenen mensen slapen gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 en miljarden mensen zijn gewoon wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 en de felle wil gaan wandelen, maar ik zit hier in pyama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Wijffie ik hoop dat het je lukt, je moet dan wel achter die deur je ook nog een lange donkere gang voorstellen, dat helpt om de deur dicht te houden. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 John Lennon - Jealous Guy Voor een dierbare. De jukebox. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden