Spring naar bijdragen

Nieuw hier

katerroosje

Aanbevolen berichten

Hoi katerroosje. Welkom hier bij ons.
Drie flessen per week, dat is niet zo heel veel toch? Noem het maar mijn afwijking, dat ik nog steeds kijk hoeveel iemand drinkt en dat dan afweeg tegen mijn eigen gebruik van tot voor kort.
Als jij het te veel vind en daar iets aan wilt doen, is dat reden genoeg.
Veel succes. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Kater:present:
Heb je de afbouw zelf of samen met een begeleider bedacht?
Het moet kunnen lijkt me en het is idd slim op het forum te komen
op momenten dat je trek hebt. meestal is het een kwestie van afleiding
of merken dat je er niet alleen voorstaat, en dan is het al weer voorbij en ben je trots
dat je er niet aan hebt toegegeven. Op de draad van tips en adviezen staat vast wel iets waar je wat aan kunt hebben en op de ditjes en datjes dagdraad kun je meelezen en -schrijven. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Katerroosje!

Voor jou een :present: ipv een kater:)
Hoop dat je dat opgejaagde gevoel snel kwijtraakt, maar wanneer je gaat stoppen en of minderen kun je daar last van krijgen. Ik was zelf ook de eerste weken onrustig. Zelf ben ik 4 maanden helemaal gestopt. Toen dacht ik er wel weer eentje te kunnen nemen en heb dus alles opgedronken...Nu weer overnieuw gaan tellen en vandaag op dag 27 geloof ik;)

Succes meis! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Hoi Mupke, Ik heb jaren elke dag een fles wijn gedronken ook wel meer. Wijn is mijn vriend en ook weer niet. Vanavond mag ik een fles en dan hoop ik in september alcoholvrij te zijn. Ik moet ook nog 10 kilo afvallen. Ik hoef me niet te vervelen. Heb je nog tips? Ik ben vooral benieuwd naar je helpende gedachtes. Groetjes,
Katerroosje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...