katerroosje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hallo, komend weekend gaat de rem erop. In plaats van 3 flessen per week naar 1 fles. Daarna naar een halve fles en in September alcohol vrij. Ik voel me de hele week al opgejaagd daar moet ik doorheen. Ik laat horen hoe het is vergaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoi katerroosje. Welkom hier bij ons.Drie flessen per week, dat is niet zo heel veel toch? Noem het maar mijn afwijking, dat ik nog steeds kijk hoeveel iemand drinkt en dat dan afweeg tegen mijn eigen gebruik van tot voor kort.Als jij het te veel vind en daar iets aan wilt doen, is dat reden genoeg. Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Welkom Kater:present:Heb je de afbouw zelf of samen met een begeleider bedacht?Het moet kunnen lijkt me en het is idd slim op het forum te komenop momenten dat je trek hebt. meestal is het een kwestie van afleidingof merken dat je er niet alleen voorstaat, en dan is het al weer voorbij en ben je trotsdat je er niet aan hebt toegegeven. Op de draad van tips en adviezen staat vast wel iets waar je wat aan kunt hebben en op de ditjes en datjes dagdraad kun je meelezen en -schrijven. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Drie flessen per week is toch zeker niet weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Het hangt er natuurlijk ook vanaf 3 flessen van wat. En als iemand het zelf teveel vindt is het teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Welkom Katerroosje!Voor jou een ipv een kater:) Hoop dat je dat opgejaagde gevoel snel kwijtraakt, maar wanneer je gaat stoppen en of minderen kun je daar last van krijgen. Ik was zelf ook de eerste weken onrustig. Zelf ben ik 4 maanden helemaal gestopt. Toen dacht ik er wel weer eentje te kunnen nemen en heb dus alles opgedronken...Nu weer overnieuw gaan tellen en vandaag op dag 27 geloof ik;)Succes meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katerroosje Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Hoi Mupke, Ik heb jaren elke dag een fles wijn gedronken ook wel meer. Wijn is mijn vriend en ook weer niet. Vanavond mag ik een fles en dan hoop ik in september alcoholvrij te zijn. Ik moet ook nog 10 kilo afvallen. Ik hoef me niet te vervelen. Heb je nog tips? Ik ben vooral benieuwd naar je helpende gedachtes. Groetjes,Katerroosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
katerroosje Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Hoi Ekstertje, Als ik dit allemaal lees ben ik heel benieuwd hoe het mij vergaat. De valdispert is al in huis. Ik denk ook dat het grootste probleem is dat voor mij de fles leegmoet. "dwangmatig gedrag" IK laat van me horen. Groetjes, Katerroosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden