Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Dank je Ietjefietje, en slaap lekker!
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Hoi AR, jou zie ik hier niet vaak 's avonds?
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Ik ben vanmiddag in een spontane bui naar Will gefietst. Was gezellig en we hebben samen stamppot rauwe andijvie gegeten. Ik gehaald, zij gemaakt terwijl ik haar banden van de fiets even opgepompt heb, nou ja ik heb gestampt hoor (de stamppot dan). Ik had er karbonaadjes bij van de obmuJ, die waren in de aanbieding, lekker gegeten dus
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Nee Jen meestal lig ik al in mijn nest, maar het is weekend en ik wil gewoon nog niet naar bed
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Beetje opgelaten of gewoon goed gezind? Ik moet nog wat ontspannen en weet niet goed hoe.
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Jij AR, omdat je schrijft dat je niet wil gaan slapen.
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Druppeltje, gaat het een beetje met jou?
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 En ja ik voel me ook wel wat anders, opgelaten wil ik niet zeggen. Ik wil niet zeggen wat, want dan hangt iedereen daar weer aan
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Drup is alweer in de afvoer, jammer
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Ik speel spellen op de pc Jen om me bezig te houden
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Goed gezind is belangrijk. Opgelaten is - bij mij - gevaarlijk.
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Ik weet niet wat ik ben. Toch wel een beetje hyper. Moest ook later rilatine nemen dan anders omdat ik nog auto moest rijden. Nu zou hij uitgewerkt moeten zijn schat ik in, maar toch.
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 maakt niet uit wat geen drank da`s klaar
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 spellen spelen op internet, muziek zoeken en luisteren. zoeken op google, helpt mij ook
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 zoeken op google... ja da's een goeie. Ik heb wel een aantal dingen uit te zoeken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden