Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik vind het wel plezant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ach joh, 'n nieuwe ava kost je de kop niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Kan wel heel stoer doen Maar het heeft langer nodig Om te gaan slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik heb mijn status maar gewijzigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hahaha, geweldig, Jen! Niets is zeker in dit leven. Jengaat vanavond op tijd naar bed Nov 14 2013 18:14 Jengaat morgen op tijd naar bed Vandaag, 00:34 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 (bewerkt) Hots, rechtsbovenin, bij ditjes, datjes enz. (dus niet al in 'n bepaald onderwerp zoals de vrijdagpraatjes o.i.d.), zwart knoppie met zoiets van: start nieuw onderwerp, aanklikken, et voila, kun je je dagopening doen. 16 november 2013 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 (bewerkt) verkeerde dag 16 november 2013 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden