tinkerbell100 Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Goedemorgen allemaal,Dit is de eerste maal dat ik mij op deze site bevind en het is nog een beetje zoekenik heb sinds 2 dagen niet gedronken, dus vandaag is mijn derde dagik vond het echt niet gemakkelijk om toe te geven dat ik alcoholiste ben, gezien mijn verantwoordelijke en zware job dacht ik echt dat elke avond alcohol drinken de manier was om me te ontspannenik kan ook niet naar de AA , bang dat er iemand zou aanwezig zijn die me kent, je kan het totaal niet aan me zien, maar ik drink echt als vrouw teveel, het begint met 1 glaasje en dan kan ik echt niet meer stoppen, dus 1 fles wijn per avond gaat er echt gemakkelijk inIk kan echt nog heel goed functioneren, daarom dat ik het probleem maar steeds opzij bleef schuivenverleden week moest ik naar de dokter bellen voor mijn bloeduitslagen en ik schrok me rot van mijn leverwaardendus ben ik nu gestopt omdat ik bang ben dat me iets erg zal overkomen en ik hoop echt dat hieruit de motivatie zal verdergaan om definitief te stoppenalle hulp en tips zijn zeker welkomalvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hallo Tinkerbell en welkom hier.Ja het is schrikken hoe de drank er insluipten je steeds meer nodig hebt om je katerig te voelen.Dus je leverwaarden is een duidelijke reminder dat je op de verkeerde weg zit.Hier komen is een goede stap. de ADBtraining volgen kan ook een stok achter de deurzijn, heeft mij erg veel goed gedaan, want gelijk gestopt toen, tot grote tevredenheid.Niet dat jet leven ineens makkelijk wordt, maar ik kan de stress beter aan en moet nu op eenandere, meer gezonde, manier met problemen omgaan.op de dagdrdaad bij ditjes en datjes hebben we een soort van huiskamer, daar is meestal wel iemand om je steun of tips te geven. En bij thema's en tips valt er voorlopig ook genoeg te lezen en er is vast wel iets bij wat je aanspreekt. een pactmaatje zoeken die ook net is begonnen, helpt ook en is gewoon een extra fijne steun. En je hebt een mannelijke icoon uitgezocht, beetje verwarrend, maar je kunt als je wilt via profiel een ander uitkiezen. Veel succes en ik hoop je vaker te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hay Tikerbell,Ja, dacht ook dat je een man was. Hey, ben ook nieuw hier en bezig met dag 4, dus ook een beginnelinge. Er zitten meer starters en dat geeft veel steun. Lekker veel lezen en herkennen en ook ervaren dat je niet de enige bent. Dat op zich geeft al een beter gevoel. Heel veel succes. Je staat niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Heej Tinkerbell...ik dacht ook dat je een man was, haha. Ik herken je verhaal, ik dronk ook elke dag minstens 1 soms 2 flessen wijn, makkelijk! Maar ik heb ook bloed laten prikken en schrok me ook rot van mijn Gamma Gt gehalte...260... en dat mag maar 35 zijn, ja dan wordt je met de neus op de feiten gedrukt.Ik ben bij het CAD onder behandeling geweest, allerlei trainingen maar net als jij functioneerde ik op mijn werk prima. Dat was dus de reden om gewoon door te drinken, niemand merkte er wat van.Maar 's avonds dan moest die wijn open, zo snel mogelijk.In het weekend soms al om 2 uur 's middags... en dan werd het meer dan 2 flessen soms... Mijn man heeft veel van mij verdragen... Maar nu is het klaar. Ik wil dit niet meer.ADB is het beste wat me is overkomen. De steun die ik hier vind heb ik bij de bijeenkomsten en trainingen bij het CAD nooit gevonden. Ik heb gewoon intensief hulp nodig, elke dag en dit is dé manier.Heel veel succes, en het gaat lukken meid! Samen staan we sterk!Groetjes, Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden