Spring naar bijdragen

wie kan mij aan ;-)


Marije1978

Aanbevolen berichten

:light: liever zijn voor jezelf door jezelf niet te verzuipen

ik ben een 33jarige vrouw / moeder / professional

ik ben hard bezig met mezelf, maar soms heb ik er zó de schijt over in dat ik makkelijk een fles wijn kan drinken.

En waarom? Gewoon omdat er niemand is die me stopt. Niemand die er is om samen trots mee te zijn als het zonder wijn ook lukt.

wie wil met me mee trots zijn en me een spiegel voorhouden als ik de fout in ga ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank voor je reaktie Lien !

nou, dan begin ik maar vast...ik voel me doodmoe, ga kop thee drinken en dan naar bed.

Heb vanmiddag 1,5 fles wijn leeggegooid in de gootsteen, van 1 fles een kaars gemaakt..lampenolie er in en een lont/kandelaar.

Kan ik mooi symbolisch een kaarsje aan doen als ik zin krijg

Verder, ben ik verdrietig.

Waarom, heel verhaal. Komt neer op een soort liefdesverdriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IHey Marije

Welkom!

Ik las gisteren iemand zeggen dat de alcohol een slechte relatie was, aan/uit. Soms gezellig maar vaak ruzie.

He, diegene zei het zo mooi, en bij mij komt het er niet uit.

Maar het gevoel is een beetje hetzelfde als liefdesverdriet, ik ben zelf sinds een iets meer dan een maand weer vrijgezel, de man in questie was niet slecht, maar ook niet goed voor mij als persoon, dus heb ik een punt achter die relatie gezet.

Een maand geleden heb ik ook een punt achter mijn relatie met Mijnheer Bier gezet; we hebben best leuke dingen gedeeld, ervaringen, vrienden, maar ook een hoop slechte en uiteindelijk bracht mijn vriend B. mij niets vooruit maar gaf me een slecht, loom futloos en depressief gevoel. Hij liet me te vaak dingen doen die ik niet wou. Dus heb ik het met hem ook uitgemaakt.

Het uitmaken met bier was moeilijker dan het uitmaken van de relatie met mijn vriend... Best erg.

Met mijn ex kan ik nog makkelijk door een deur, meneer Bier mag weg, er zijn genoeg anderen die hij kan versieren..

Demm, wat cynisch..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...