lady jane Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Hoi Dinahwelkom hier en goed dat je je alcohol probleem onderkent.Help ik (ver)zuip heb ik ook gelezenen ja daar schrik je wel van hehoe je succesvol kunt zijn en tegelijkertijdnaar de bliksem gaat.Als je blackouts hebt, is het erg neem maar van mij aan.Het maakt niet veel uit hoe je het noemt voor de buitenwereldmaar naar jezelf ben je het verplicht eerlijk te zijn.Je eigenwaarde zal dan de eerste stap omhoog maken en wildan niet meer stoppen of omlaag. Dus deze stap kan wel eens een pointof no return worden, dat je daar vast rekening mee houdt!Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier en op de dagdraad bijditjes en datjes komt meechrijven, tot daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Hoi Dina,eerst en vooral hartelijk welkom! ben zelf nog maar 2dagen nieuw hier, maar vind hier echt enorme steun en alles wat ik hier lees doet me toch deugd en geeft me moed en motivatie!Ben nu 3 dagen droog en vecht elke dag opnieuw.Ik heb veel verloren door alcohol op een korte tijd en sta nu op een punt van 'now or never'. Heb zeg maar een laatste waarschuwing gekregen. Desondanks ik heel erg veel kwijt ben, heb ik nog kleine dingen waar ik voor vecht en waar ik me aan optrek: vrouwtje, dochtertje en men werk (nieuw werk).voor mij mag er zelfs geen vallen en opstaan meer bestaan. Ik ben opgestaan en moet recht blijven. En dat zie ik elke seconde van de dag onder ogen. En dat is ook belangrijk voor me.Ik weet zeker dat ook jij zeer veel zal hebben aan dit forum! Als je naar 'ditjes en datjes' gaat, wordt er per dag een nieuwe sectie aangemaakt. Daar zoeken we elkaar elke dag op en praten we gewoon wat tegen elkaar. Je kan hier alles kwijt en reken er maar op dat anderen je horen (zien) en zullen steunen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 quote: Originally posted by: jerre1982Ik heb veel verloren door alcohol op een korte tijd en sta nu op een punt van 'now or never'. Heb zeg maar een laatste waarschuwing gekregen. Desondanks ik heel erg veel kwijt ben, heb ik nog kleine dingen waar ik voor vecht en waar ik me aan optrek: vrouwtje, dochtertje en men werk (nieuw werk). ! Hoi Jerre, vandaag dan dus dag 4 he? Hou vol. Wel heb ik met grote verbazing jouw berichtje hierboven gelezen. KLEINE dingen... je vrouw, je kind en je werk? Dan vraag ik me toch af wat voor jou 'grote ' dingen zijn die je bent kwijtgeraakt? Anyway, ze lijken mij de moeite van het vechten dubbel en dwars waard. Dus.......... dag vier vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Dinah welkom hier,Je klinkt vastbesloten en je bent al gestopt met de A, echt hartstikke fijn!Ik hoop dat je veel aan dit forum zult hebben; ik denk het wel!! Kom dan elke dag even bij de Dagdraad ditjes en datjes langs. Je bent daar direct in contact met anderen.Hoe gaat het nu na ruim 5 weken? Valt het je mee?Nou meid, veel suc6 gewenst iig, en wie weet zien en horen we elkaar vaker hier.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Toch wel even terug komen op wat ik daarboven geschreven had: ik bedoelde eigenlijk niet klein. Want dat is het ook helemaal niet. Hmm wat bedoelde ik toen op dat moment? want ik vind wat ik overhoud zeker niet klein. Mijn gezinnetje is alles en zo veel meer voor mij. Dus is zeker niets klein! Snap niet goed hoe 't komt dat ik klein schreef...Maar goed. Dinah, bedankt voor de steunende woorden. Nogmaal welkom hier! tot in de ditjes en datjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden