Spring naar bijdragen

Maatje gezocht die ook gaat voor volledig stoppen, of al gestopt is.


rip Queenie

Aanbevolen berichten

Lieve mensen,

Uiteraard heb ik al flink wat gelezen op dit forum en veel wie is wie verhalen gelezen. Van enkelen van jullie weet ik dat jullie een maatje hebben maar van de meeste niet.

Vandaar mijn oproepje.

Graag zou ik ervaringen, verhalen, gewone dingen uit het dagelijkse leven, bv over onze dieren enz delen met iemand die ook wil gaan voor volledig stoppen. (Of al gestopt is!)

Hoe ik dit contact zie? Via pb'tjes, e-mail, whatsupp, sms en als het goed klikt misschien eens samen iets leuks ondernemen.

Ik moet wel bekennen dat ik absoluut geen beller ben na 2 heel heftige stalkers gehad te hebben.

Nu kan ik nog een heleboel vertellen over mezelf en m'n leventje, maar hé, da's toch veel leuker om dat gaandeweg te ontdekken?

Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Queenie,

Ik kon nergens meer vinden hoe ik in moest loggen, dat zit verborgen achter wie is wie, heel vreemd. Bovenaan de pagina kun je alleen maar registreren en dat ben ik allang.

Maar ik ben nu weer ingelogd.

Ik moet zo naar de fysio, artrose en spieren spelen nogal op dus ik krijg nu naaldjes geprikt in de spieren.

Kun jij niet eens op msn? Dat praat wat makkelijker. Ik ben ook benieuwd hoe het nu met jou is. We zijn tenslotte maatjes!

Tot later, greetzzzz, Louise

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen Louise,

Goh, MSN, da's járen geleden dat ik daar iets op deed. Ik zal eens aan m'n man moeten vragen of dat nog ergens op de pc zit.

Wellicht is er iets anders te vinden wat ook zo werkt??

Ik zal in de namiddag eens zoeken.

Vandaag heb ik een gesprek bij een instantie waar ik financieel gedeeltelijk afhankelijk van ben.

Erg belangrijk dus.

Ik hoop dat de naaldjes hun werk gedaan hebben en dat je artrose en spieren nu beter aanvoelen!

Verder kun je me altijd mailen op het adres dat ik je gestuurd heb. Niet schromen gewoon doen als je daar behoefte aan hebt!

Liefs,

Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Louise, waar ik vandaag naar toe moest kun je lezen in mijn draadje bij Wie is Wie.

Ik ben er nog helemaal vol van en moet even chillen.

Vanavond ga ik je mailen hoor, promise!!!! Dan ben ik vast al wat bekomen.

Jane4 aiai, ontbreken van kraakbeen? Errug pijnlijk heb ik begrepen. Ik leef met je mee..

Heel fijn weekend toegewenst lieve meiden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...