anna79 Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 Wie wil mij helpen om te stoppen en te blijven stoppen. Ik baal zo van mezelf, elke keer begin ik weer nadat ik een paar dagen gestopt ben. Gisteren had ik zo'n trek in wijn dat ik dacht, was er nu maar iemand om me er door heen te whatsappen of skypen. (Ik heb een telefoon die ik altijd bij me heb) Dus gisteren bijna een liter er door heen gedronken. Gevolg is dat ik ook niet meer op let op wat ik eet want alles gaat er in. help? Ik zit er door heen ..... liefs anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna79 Geplaatst 21 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 tot nu toe begint die trek rond een uur of 2 of 3 uur en blijft tot ik op bed lig. Het gaat er voor mij om dat er iemand is (stok achter de deur) die mij stof geeft tot nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna79 Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 goed idee, ben dr ook nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
job36 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Beste Anna, schijnbaar moeilijk om aan een maatje te komen. Ik hou t kort: ik zou graag een maatje willen (zijn). Ik zit hier pas sinds gisteren en herken mij in de momenten die je schetst waarop je echt iemand kan "gebruiken" om jezelf door een moeilijke periode door te trekken. Ik merk wel hoe je er tegenoverstaat mvg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 hoi anna, als je nog een maatje zoekt mag je mij wel een pb sturen. groetjes trijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
librium Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 stap 1 is niet in huis halen. Als je rond 2 uur trek krijgt stel ik voor dat je je boodschappen dan al hebt gedaan. Zo probeer ik het ook vol te houden. Mn trek/ zucht is 's morgens minder dan later, daarom doe ik dus 's morgens boodsch. Hoop dat je iets hebt aan deze tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden