Spring naar bijdragen

ik wil stoppen

anna79

Aanbevolen berichten

Beste Anna,

Hartelijk bedankt voor je bericht. Graag wil je ondersteuning bij het alcohol de baas worden. Dan heb je een goede stap gezet om je bij dit forum aan te melden! Op deze manier kun je contact vinden met lotgenoten.

Je zou mee kunnen doen bij de 'ditjes, datjes & dagdraad', hier wordt dagelijks door veel forumleden actief op geschreven. Ik zie dat je ook een bericht hebt geplaatst bij 'ik zoek een maatje', heeft dat wat opgeleverd?

Andere mogelijkheden zou je ook bij je in de buurt kunnen zoeken, zoals een zelfhulpgroep. Dan heb je ook contact met lotgenoten. Vaak is er onderling ook contact en mensen die je kunt bellen als je het lastig hebt. Zelfhulpgroepen heb je bij de AA, maar ook bij de verslavingszorginstellingen.

Mocht je een behandeling willen volgen, kan dit natuurlijk ook. Je kunt je hiervoor aanmelden via de website van Alcoholdebaas. Alleen is dit op gezette tijdstippen en zul je niet altijd iemand kunnen bereiken. Misschien is er iemand in je omgeving die je kan ondersteunen?

Ik wens je veel succes, als je nog vragen hebt, lees ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Hallo Aggie,

Je bent alweer weg zie ik, anders had ik best even met je willen praten. Goed dat je de stap genomen hebt en ernaar uit ziet.

Kom je tijdens je opname of daarna hier kijken en vertellen hoe het met je gaat?

Veel succes.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...