anna79 Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Ik red het niet alleen, is er een online hulp iemand die ik kan contacteren wanneer ik wil, die me door de moeilijke momenten heen kan slepen? ik hoor graag meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Beste Anna, Hartelijk bedankt voor je bericht. Graag wil je ondersteuning bij het alcohol de baas worden. Dan heb je een goede stap gezet om je bij dit forum aan te melden! Op deze manier kun je contact vinden met lotgenoten. Je zou mee kunnen doen bij de 'ditjes, datjes & dagdraad', hier wordt dagelijks door veel forumleden actief op geschreven. Ik zie dat je ook een bericht hebt geplaatst bij 'ik zoek een maatje', heeft dat wat opgeleverd? Andere mogelijkheden zou je ook bij je in de buurt kunnen zoeken, zoals een zelfhulpgroep. Dan heb je ook contact met lotgenoten. Vaak is er onderling ook contact en mensen die je kunt bellen als je het lastig hebt. Zelfhulpgroepen heb je bij de AA, maar ook bij de verslavingszorginstellingen. Mocht je een behandeling willen volgen, kan dit natuurlijk ook. Je kunt je hiervoor aanmelden via de website van Alcoholdebaas. Alleen is dit op gezette tijdstippen en zul je niet altijd iemand kunnen bereiken. Misschien is er iemand in je omgeving die je kan ondersteunen? Ik wens je veel succes, als je nog vragen hebt, lees ik het graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aggie Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 morgen word ik vrijwillig opgenomen, omdat ik wil stoppen met drinken. alles voor je kind he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aggie Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 voel me al jaren k*t... en heb eindelijk de stap genomen... ben ook manisch-depri.... maar alcohol en anti-depressiva gaan niet samen he... vandaar dat ik me eerst laat opnemen voor de drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aggie Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 nee ik kijk ernaar uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aggie Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 wat is dag draad en waar vind ik die? ... sorry maar snap er niks van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aggie Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Originally posted by: aggiewat is dag draad en waar vind ik die? ... sorry maar snap er niks van!!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 in de linker kolom zie je diverse onderwepen een ervan is ditjes & datjes, dagdraad met de datum van vandaag dat is onze virtuele huiskamer en daar is meestal wel iemand te vinden. welkom op adb trouwens en succes met je opname morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Hallo Aggie, Je bent alweer weg zie ik, anders had ik best even met je willen praten. Goed dat je de stap genomen hebt en ernaar uit ziet. Kom je tijdens je opname of daarna hier kijken en vertellen hoe het met je gaat? Veel succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden