Spring naar bijdragen

Welk effect heeft ALCOHOL op JOU?


Piggelmee

Aanbevolen berichten

Ja Pietjepuk,

Ik ben het wel én niet met je eens. In het begin had ik zoiets ik wil GEEN wijn want 1 wijn = 2 wijn = fles. Helemaal mee eens.

Maar echt (of je het gelooft of niet) ik ga goed met de therapie van Tactus én hulp van anderen. De dagen die ik zo moeilijk en donker vind blijf ik moeilijk en donker vinden maar steeds vaker vind ik een weg om mij door het toegestroomde publiek heen te meppen en aan te haken bij het peleton. Ik ben een stuk wat heet 300% rustiger in mijn hoofd.

Als 1 wijn mag en ik geniet daarna van mijn eten wel om half zes ivm de honger "gat in je lijf gevoel" dat heb ik voor mij zelf winst, en die winst had ik in september niet voor mogelijk gehouden.

Ik ben ik week 6 van de gedachtenveranderingen geloof ik en er gebeurt heel wat, ook in persoonlijke sferen om mij heen en het moet wel een haalbaar doel zijn.

Misschien stap ik over naar het kamp van onze Hunkies Frank en Bino, en als ik nou maar zelf weet dat het hier onder controle is dan ben ik de alcohol "de baas".

Ik snap zelf wel dat het raar klinkt maar ik geloof er in, ik wil ook in mezelf geloven, en mezelf aardig blijven vinden omdat ik vind dat ik succes heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve houten

het laatste wat ik wil is gaan lopen zedenpreken, echt niet. En misschien werkt het voor jou ook anders dan voor mij en met de hulp van Tactus maak je je eigen beslissingen en ik wil niet de wijsneus uithangen bla bla bla

je weet wat je doet en ik zal je natuurlijk steunen!!! Uiteraard!! ten alle tijden!!
Ik hoop alleen niet dat je jezelf het moeilijk maakt maar IK STOP HIER OVER!

Dus: zo Houten, stiekum 's nachts naar het kamp van onze jongens gaan!! als je de volgende dag nog maar goed kan fietsen Houten!

veel succes natuurlijk Houten, dat weet je wel he. PP bedoelt het goed hoor. Enne, fijn dat je weer terug bent. Zonder jou is het niet zo gezellig hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikke wel PP
Enne nee je bent geen wijsneus ik ben het ook met je eens (maar nu val ik in herhalingen, wie waarshuwde daarvoor, Opa2 ja)..... maar goed.

's Avonds als mijn grut ligt te maffen dan doe ik mijn meest verleidelijkste wielrennersjurkje aan, en zachtjes sluip ik naar de jongenskant. Onder het draaien van een zeer romantische Franse wielrenners-sjanson trek ik mijn monteurs-overall uit en kijk, kijk..... wat een aandacht op eens.

Om de boel wat op te vrolijken heb ik mijn fiets-bagagekarretje meegenomen, met ingebouwde krat..... Spa Rood.

Dat wordt feesten !!!!!!!!

Nee, laat Houten maar schuiven.

Ik heb de teller op 600 fietskilometers staan sinds 28 oktober dus ik begin al goed in vorm te komen.

Eén hoop is helaas niet uitgekomen: dat ik mee mocht in de zak naar Spanje, ahhhhhh heerlijk in het zonnetje .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...