rapilos Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Hoi Sowhat,Van harte welkom!Oei, een fles wodka per dag.Dat is niet mis.Was er een aanleiding dat je weer ging drinken, of hoopte je dat het wel weer sociaal zou kunnen.(Kom je helaas altijd bedrogen uit he)Ben je zelf in 1 keer gestopt?En ging dat dan wel, zonder al te heftige bijverschijnselen?Of heb je bij het afbouwen hulp gehad?Hoe dan ook, logisch, dat je erg verlangt naar een glas.Het is ook zo verslavend.Fijn in elk geval dat je ons gevonden hebt, en het helpt om er over te schrijven, want je zit met lotgenoten.Je kan ook komen naar ditjes en datjes, wat ook wel eens onze "huiskamer"genoemd wordt.Hopen van je te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 hi sowhat,welkom hier! das inderdaad niet mis wat je daar verteld. Zo plots weer gaan drinken na 7 jaar? iets voorgevallen dan?Ik hoop dat je hier ook je plekje vind, want dit forum geeft enorm veel steun en motiveert als niets anders Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Wat ontzettend knap, maar ook een beetje gevaarlijk wat je hebt gedaan Sowhat.Maar gelukkig, ben je er goed uitgerold.Hou nu vol he,Klinkt misschien heel belerend wat ik nu zeg;,maar hoop toch dat dit een goede leerschool is geweest.Wij alcies, zijn eenmaal zo gevoelig voor alcohol, dat af en toe eentje gewoon niet lukt.Soms wel, maar heel vaak ook niet.Dus stoppen is de enige remedie.Maar dat zal je zelf inmiddels ook wel ervaren hebben.Stoppen geeft ook weer een stuk rust.En die verdomde trek...ja, helaas, daar moet je nu weer even doorheen.Zoals ik al eerder zei, misschien leuk als je met ons mee komt praten op ,ditjes en datjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Welkom Sowhat(zo heet hier de oudere jongerensoos!).Sjonge wat jij net hebt meegemaakt, houdt mij weleven met beide benen op de grond hoor. Ikzou toch denken dat 7 jaar een ssort van basis geeftdie je voor terugval behoedt. Niet dus!Dank voor het delen, want af en toe denk ik dat ik er ben,omdat ik niet meer naar drank taal. Dat heb jij vast ook wel gekend.Ik kan me wel voorstellen dat je dan doorslaat weer, ff alles los. Maarje weet gelukkig wat die nuchtere jaren je gegeven hebben en met 52zit je waarschijnlijk ook in de overgang en dan is drank eigenlijk taboe.Dus veel om weer voor te stoppen.Ik wens je wijze jaren weer en je weet dit foryum nu te vinden als je steunwilt, of gewoon scherp blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Halle mede appel;)Wat een verhaal Sowhat! Ik zou inderdaad net als Jane denken dat je naar al die jaren alcoholvrij wel redelijk "veilig" bent. Nee dus:( Wel goed dat je jezelf toch na die week hebt weten te herpakken. Ik heb er veel aan gehad om hier te zijn, al ben ik er nog lang niet. Het lukt me steeds om 3 tot 4 maanden ervan af te blijven en dan begin ik weer. Ik kan het dan wel bij 1 avond houden, maar toch! Het stomme is dat na die ene avond ik toch echt weer afkickverschijnselen ervaar als nachtzweten, onrustig slapen, nachtmerries, etc. Zit nu pas weer aan dag 4, maar het begin is er weer.Heel veel moed en kracht en misschien zie ik je snel bij de Ditjes en Datjes dagdraad. Dat is onze virtuele huiskamer en daar zitten we ook meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 welkom Sowhat. Sterkte en heel erg jammer dat je na 7 jaren weer begonnen bent. Maar goed, toch 7 jaren rust voor je lichaam, want een fles vodka per dag dat houdt een mens niet vol. Je gaat er aan met die hoeveelheden sterke drank. Soms zijn de beschadigingen dan niet meer terug te draaien en dat zou toch zonde wezen?? Je bent nog maar 52!! Ik zie je al op D&D, gezellig. Heel knap van je dat je stopt zonder begeleiding of medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 erg herkenbaar wat je zegt over 1 glas drinken en daarna zo snel mogelijk dronken willen worden. snak naar een glas maar weet dat het eind dan weer zoek is. veel sterkte en hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden