Spring naar bijdragen

voorstellen.....


fleur

Aanbevolen berichten

Hoi allen,
Ik heb dit bericht bij "voornemens" geplaatst, maar een nieuwe draad lijkt me beter. Kunnen we niet een pagina starten, waarin iedereen zich voorstelt? Ik had daar, toen ik me hier aanmeldde, best behoefte aan. Dan krijg je als nieuweling meteen een overzicht wie iedereen is en met een kort verhaal erbij een goed overzicht. En we kunnen onze moderator vragen of hij kan zorgen, dat die draad ook bovenaan blijft staan. Wie doet er mee, vinden jullie het wat?
Dan kunnen we dat proberen te regelen met de moderator!
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi;
ik ben er weer, ja het is voor mij een goed idee, zo weet ik ook na enige afwezigheid wie er bijkomt
met mij nog steeds alles prima
voor de nieuwe zal ik effe wachten met mijn voorstelling tot we gestart zijn.

ik heb ook geweldig nieuws, ben 2-01-2006 oma geworden voor de eerste maal van een flinke kleinzoon
die luisert naar de naam Veron.
kindje van mijn oudste zoon Maarten die 3-01 jarig was (25).
Ik voel me zo trost als een pauw; heb foto van Veron als bureaublad geinstalleerd op pc.
Is nu een héél grote stimulans om zeker niet te drinken, kan me dat nu niet meer permitteren want dan mijn ik mijn kleinkind kwijt.
Dus als ik toch moest zin krijgen klik ik op mijn pc en kleinkind komt te voorschijn, en die wil ik voor geen geld verliezen.

ik hoop wat meer tijd vrij te krijgen om op jullie discussies te reageren; doe mijn best.
aan allen een dikke knuffel
en nog een hééél gelukkig nuchter 2006
Kato

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allen,
Ik heb de moderator een berichtje gestuurd, maar nog niets gehoord. Ik hou jullie op de hoogte. We kunnen natuurlijk zelf wel een draadje starten, maar dan vliegt het naar beneden en het is mooi als het vast bovenaan blijft staan.
Groetjes, Fleur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleur

Hoi Allen,


Ik heb de moderator een berichtje gestuurd, maar nog niets gehoord. Ik hou jullie op de hoogte. We kunnen natuurlijk zelf wel een draadje starten, maar dan vliegt het naar beneden en het is mooi als het vast bovenaan blijft staan.


Groetjes, Fleur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kato

fantastisch, leuk hoor en fijn trouwens dat je weer zo meedoet!

Kaya, die gele trui, dat heeft te maken met onze wielertocht die we aan het houden zijn. En de beste rijder ontvangt een gele trui he, zo gaat dat met de tour de France (nog steeds niet erg duidelijk ben ik bang). Lees maar eens wat oude postings. Vooral die van Houten. Overigens is Piggelmee er ooit mee gestart. PIGGELMEE WAAR BEN JE???

Doet me eraan denken houten, hebben we al genomineerden voor a.s zondag?????

Ja, ik heb ook behoefte aan zo´n voorstel pagina. Zeker als je niet zo vaak kan lezen heb je dat gewoon nodig! Goed initiatief Fleur!

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pietjepuk

Kato




fantastisch, leuk hoor en fijn trouwens dat je weer zo meedoet!




Kaya, die gele trui, dat heeft te maken met onze wielertocht die we aan het houden zijn. En de beste rijder ontvangt een gele trui he, zo gaat dat met de tour de France (nog steeds niet erg duidelijk ben ik bang). Lees maar eens wat oude postings. Vooral die van Houten. Overigens is Piggelmee er ooit mee gestart. PIGGELMEE WAAR BEN JE???




Doet me eraan denken houten, hebben we al genomineerden voor a.s zondag?????




Ja, ik heb ook behoefte aan zo´n voorstel pagina. Zeker als je niet zo vaak kan lezen heb je dat gewoon nodig! Goed initiatief Fleur!




groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pietjepuk

Kato




fantastisch, leuk hoor en fijn trouwens dat je weer zo meedoet!




Kaya, die gele trui, dat heeft te maken met onze wielertocht die we aan het houden zijn. En de beste rijder ontvangt een gele trui he, zo gaat dat met de tour de France (nog steeds niet erg duidelijk ben ik bang). Lees maar eens wat oude postings. Vooral die van Houten. Overigens is Piggelmee er ooit mee gestart. PIGGELMEE WAAR BEN JE???




Doet me eraan denken houten, hebben we al genomineerden voor a.s zondag?????




Ja, ik heb ook behoefte aan zo´n voorstel pagina. Zeker als je niet zo vaak kan lezen heb je dat gewoon nodig! Goed initiatief Fleur!




groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blacky, je doet iets wat waarschijnlijk niet je bedoeling is, wat je het beste kan doen is op het pijltje ´antwoorden´ onder aan het laatste berichtje drukken en dan intypen wat je op je hart hebt en dan ´op discussie antwoorden´ drukken.

Een draadje, ach zo noemen we een ´onderwerp´. Draadje omdat iedereen er wat aan toevoegt. Het is niet zo moeilijk hoor. En als je je eigen stukje wilt verbeteren moet je drukken op ´aanpassen´ , bij je eigen stukje. Dan kan je je eigen stukje wijzigen.

Doet Houten HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL vaak als ze spijt heeft van wat ze heeft geschreven. ;)

(Grapje houten)

groetjes

Pp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja er is een oude draad over de Villa Non Alcoholica die heet geloof ik "elkaar helpen als het tegenzit" maar waar het fietsverhaal nou is begonnen is een heel gezoek. Piggelmee is ermee begonnen die riep het lijkt wel de Tour, maar wanneer was dat nou? Toen begonnen we ook met de truien, de fietsen in het ravijn (uit de bocht gevlogen in het weekend), de raadseltjes, en dat soort gein. Ik heb er altijd vre-se-lijk van genoten en ga ff zoeken voor de newbies.

JAAAAAAAAAAA IK HEB HEM GEVONDEN in deze draad begon piggelmee op 1/12 over het lijkt de tour de france wel, die draad duurt 144 berichten en ook al dat gedol met die truien.

Over de truien gesproken: het is een goede gewoonte om in het weekend koppen te tellen wie er allemaal nog meefietsen en de jury (PeePee en Htn) delen meestal de truien uit ik weet ook niet waarom en eerst moest de bolletjestrui met gepunnikte bolletjes worden maar toen liep het uit de klauwen, zet wat vrouwen op een forum hè en werden het punnik-strings voor onze boys (hunkies) Frank en Bien (voor intimi).

Ik zou DOLGRAAG de gele trui aan Blackdog geven maar die arme schat kent dit hele verhaal niet. Nieuw draadje dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...