partyservice Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 hoi ik ben rene en ik ben nieuw hier.net als julie drink ik teveel en hoop door deze stap te ondernemen te kunnen stoppenmet dit walgelijke gedrag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hallo Partyservice,Welkom hier vriend, wat jij wilt is hier de algemene wens.The place to be, voor ons.Succes,HarryJe profiel staat open, iedereen kan het zien, heb de moderator gewaarschuwd, sluit het zelf even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 welkom partyservices...sluit je profiel joh, ik kan lezen wie je bent en dat is niet de bedoeling denk ik.Ik ken je niet trouwens hoor, maar dit is publiek forum, hele wereld kan het lezen. Kom anders hier terug onder een andere forumnaam.Maar heel goed dat je je drinken wilt gaan aanpakken. Sterkte, moed houden hoor! Alles is beter dan die rotdrank. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
partyservice Geplaatst 10 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 ik heb geen idee hoe ik mijn profiel sluiten moet, hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
partyservice Geplaatst 10 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 bedankt voor je reactie en je waarschuwing!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Partyservice,Ik weet ook niet hoe je het moet sluiten.Met elkaar praten, soort huiskamer, doen we op " Ditjes, datjes, dagdraad" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hoi Partyservice, welkom hier, je kan je voor- en achternaam weghalen in je profiel en vervangen voor een letter bijvoorbeeld. Je profiel wordt gesloten door de moderator, morgen/ wanneer er 1 van hun online is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Welkom Partyservice,Was zelf ook een grootverbruiker. Nu mede dank zij het forum 2 keer een perioden van 4 maanden gestopt. Vandaag weer op dag 11. Hoop dat het jou ook gaat helpen om door te zetten.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Welkom Renéen goed dat je de stap zet om hier te komenen je drinken aan te pakken.Ik hoop dat je vaak terugkomten er net zoveel aan hebt als iken velen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden