jannetje Geplaatst 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2006 Hallo allemaal,Ik zal m'n best doen om me hier thuis te voelen er er kracht uit te halen om iets aan mijn drankprobleem te doen. Het helpt al om te lezen dat veel anderen er ook last van hebben en stukje bij beetje er zelf iets meer over los te laten. Zo voelt dat ook echt: loslaten, er niet alleen mee blijven worstelen. Toch durf ik niet met dit probleem naar de huisarts te gaan of iemand anders dan mijn man en kinderen in vertrouwen te nemen. Voor hen schaam ik me al vaak genoeg!Liefs,Jannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 lieve JannetjeKnap dat je het thuis bespreekbaar hebt gemaakt, maar toch, ik ben 4 jaar geleden met lood in mijn schoenen naar de huisarts gegaan en die heeft me toen doorverwezen naar Parnassia waar ik toen uitstekende hulp heb gekregen. Welliswaar is het daarna weer goed misgegaan maar dat terzijde. Je huisarts is wel wat gewend hoor! OVerigens had mijn huisarts nog geen ervaring met ´onze ziekte´. Maar hij was enorm begrijpend en is me blijven volgen. Ik ben blij dat ik die stap wel gezet heb toen. Het maakt je probleem ook wat concreter. Je hebt het serieus als probleem gedefinieerd en dat helpt je bij de oplossing. Althans, dat is mijn ervaring. Als je zo´n stap neemt ben je weer wat verder. Trouwens, hoi Blacky, welkom he!!!En Kika, ik begreep je wel hoor, met die tweelingzus, dat icoontje van ons. Doet me eraan denken; waar is Piggelmeetje???Ook zo´n ´vrouw van middelbare leeftijd icoontje, net als Houten en ik´. Ik vind Blacky wel spannend eruit zien!!! succes weer allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Hallo lieve nachtmensjes.....Tja daar zat ik dan de hele avond heftig te bomen....aan de spa rood. Kon moeilijk de keukenwekker op tafel zetten in het gezelschap. Enfin kan er verder niet teveel op ingaan, maar ik zit hier met een hoofd als een biet heftig gesprek over "het leven". Mathilde, ik gaf misschien wel wat vééééél tips maar ik denk altijd maar in zo'n geval ik probeer alles te verzinnen wat ik weet misschien heb je ergens 10% wat aan dan is het voor mij genoeg. .....Lieve PeePee wat fijn dat je je meldt. Mijn pc is vanavond ineengezegen, maar gelukkig hebben we daar nog de peecee van het werk dus ik zit nu keurig op een kinderkrukje met het lappertje op schoot. Gezellig kaarsje erbij en muziekje. Dochter uit logeren en tot morgen 1100 uur geen plannen.Ik ben erg blij dat Blackdog terecht is. Verder zal ik me nog even keurig voorstellen aan de nieuwe sterren aan onze alcohol-loze firnament: ik ben 42, gescheiden (wie is nog getrouwd tegenwoordig), heb 2 kids van 10 en 8 en twee alcoholische ouders en wil niet worden als zij. In mijn optiek viel dat altijd nog wel mee maar na jaren en jaren een liter per dag weg te klokken ben ik begin november gestopt. Niet altijd eenvoudig, maar tot nu toe gaat het goed. Ik moet er wel bij zeggen dat ik tot nu toe elke hulpverlener ziek heb gekregen dus kijk uit !!!!!!!!!!!! Ik hang weer aan een zieke cactus. Verder verzin ik de meest maffe verhalen over fietsen met zijn allen over een Villa-Non-Alcoholica in Frankrijk die ik wil aanschaffen van het boek dat ik (gna gna) over jullie ga schrijven.Nou het was een drukke dag, ik kan zo nog een uur doorgaan maar morgen maar weer, okee?Kijk eens naar Gerda, die is nu een maand of zo (?) erbij en ontwikkelt zich als een ware grote roerganger achter Fleur, een soort Fleur de Tweede. Dat is een compliment, dames.Ik ga mijn gele nacht-bodystocking aantrekken en mijn gepunnikte string aan doen en nog even uitdagen voor het raam staan wapperen met mijn ranke lijfje (NOT !!!!!) je moet maar denken beter (galge) humor dan geen humor.Tot morgen, de nieuwe alcoholloze dag, de ene dag is makkelijker vinden jullie niet dan de andere? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Ja ik heb het ook aan één hele goede vriendin verteld (friendin) en die zei Meid, dat valt toch wel méééé met jou. Omdat ik voor de anti-depressiva ook naar een psych moet weet die het ook, die vindt het hele Cactus gebeuren erg goed, moet bij je passen, dat wel. Maar het past erg bij me. Ik heb alleen een ex en die ga ik het zeker niet vertellen hoewel soms tussen neus en lippen dat ik me rot voel en dat dat echt niet door de drank komt.Verder heb ik een standaard verhaal dat perfekt werkt?Wijntje Houten? (er staat al een sjerrycan witte wijn klaar)"nee, dank je, effe niet, ...... mompel......migraine...... nieuwe experimentele medicijnen.......gaat goed.......en bloeddruk ook.....mag aboluut geen alcohol bij......mompel.......misschien gevaarlijk dat krijg je met nieuwe medicijnen...... ZEG IK HEB EEN FLES SPA ROOD IN MIJN FIETSTAS DIE HAAL IK WEL EFFE".Opgelost. Geen haan meer die er naar kraait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Goedemorgen,zullen we een wedstrijd uitschrijven wie de beste smoes heeft om het alcohol probleem te verhullen?Ik vind deze wel grappig: het blijkt dat ik afstam van een oud Indiaans geslacht en daar we allemaal weten dat Indianen een gen hebben wat geen alcohol verdraagt hou ik me daar ook maar aan. Ik wil van nu af aan "wijze witte veer" genoemd worden.Maar dat is echt zo dat Indianen iets in hun genen hebben dat er voor zorgt dat ze binnen no time aan alcohol verslaafd raken. Daarmee hebben de Amerikanen ze onder de duim gekregen. erg he. Misschien zijn wij alci's allemaal wel Indiaan. Ik ga eens proberen hoe ik me voel in moccasains en zeemleren lappen met veren tooi. Misschien is dat m'n ware aard wel.tot horens,wwv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Hoi allemaal,Kunnen we niet een pagina starten waarop iedereen zich voorstelt? Nu zitten de nieuwelingen ook overal tussendoor. Toen ik me hier anmeldde had ik ook die vraag en ik kwam deze nu ook weer ergens tegen. Als er één pagina komt met ieders korte verhaal, weten de nieuwelingen ook meteen wie iedereen is. En het zou mooi zijn als onze moderator dan zorgt, dat die pagina ook bovenaan blijft staan.Misschien een idee?Groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Hallo lieve allemaal,Ik zou eerst een nieuw draadje openen maar het probleem waar ik een beetje wakker van lig is al vaak aan de orde geweest.Ik heb het gisteren allemaal eens doorgelezen maar ik wil toch graag jullie mening.Volgende week ga ik na 14 maanden weer aan het werk. Ik kom op een andere afdeling en met het hoofd van die afdeling heb ik eerst een gesprek natuurlijk.Iedereen weet dat ik lang ziek ben geweest maar van de alcohol weet niemand iets.Stel dat ze nu vragen: waar ben je opgenomen geweest, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.Mijn man zegt dat ik dan moet zeggen: daar wil ik het liever niet over hebben, want dat is een erg moeilijke periode voor mij geweest.Ik vind dat zo bot overkomen, jullie dan?Ik weet ook dat ik vaak meer zorgen maak dan nodig is maar ik zit er nou eenmaal mee en ik lig er zelfs wakker van en het duurt nog een dikke week voordat ik dat gesprek heb.Graag jullie meningGroetjes Gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Ha Gerda,wat spannend weer aan het werk na zo'n lange tijd.Ik denk dat je man gelijk heeft. En het ligt er maar aan op welke toon je het zegt. Ik zou thuis eens een paar keer oefenen met je man. Hij vraagt en jij geeft in een standaard zin antwoord. Je zal zien dat het na een paar keer minder onzeker of nors overkomt.En wat wil je aan het hoofd van je nieuwe afdeling vertellen? Je hoeft toch niet te zeggen dat je vanwege alcoholproblemen opgenomen bent geweest? Je kan zeggen dat je overspannen bent geweest, ik gewoon waar. Mocht je toch iets over je verslavingsproblematiek willen zeggen misschien kan je dan iets zeggen in de trant dat je moeilijkheden kreeg met kalmeringsmiddelen. Komt toch wat minder cru over dan een alcohol verslaving.Heel veel sterkte en niet wakker blijven liggen, pak het aan, ga oefenen en praat erover met je man (en met ons natuurlijk). Dit zijn ook de dingen die horen bij het herstel van een verslaving, weer aan het werk, weer naar je vereniging of wat dan ook.Succes Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toni Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 quote: Originally posted by: GerdaHallo lieve allemaal,Ik zou eerst een nieuw draadje openen maar het probleem waar ik een beetje wakker van lig is al vaak aan de orde geweest.Ik heb het gisteren allemaal eens doorgelezen maar ik wil toch graag jullie mening.Volgende week ga ik na 14 maanden weer aan het werk. Ik kom op een andere afdeling en met het hoofd van die afdeling heb ik eerst een gesprek natuurlijk.Iedereen weet dat ik lang ziek ben geweest maar van de alcohol weet niemand iets.Stel dat ze nu vragen: waar ben je opgenomen geweest, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.##hallo Gerda;belangrijk is -denk ik- vooral; wat WIL jij zeggen...;ik bedoel; het gaat niet om wat je zou MOETEN zeggen; dat is niet de issue;het gaat erom wat jij kwijt wil over jezelf en de achterliggende periode... en aan wie je dat kwijt wilt!--Mijn man zegt dat ik dan moet zeggen: daar wil ik het liever niet over hebben, want dat is een erg moeilijke periode voor mij geweest.Ik vind dat zo bot overkomen, jullie dan?--##als jij dat te bot vindt... dan hoort/past zo'n antwoord niet bij jou -dunkt mij-... en dan zou ik je dat ook niet aanbevelen...vraag jezelf dus serieus af wat JIJ zou WILLEN zeggen; en als je het op die manier 'bij jezelf' houdt.... dan is het altijd goed !suc6! met de gesprek en met de herstart in de week.Toni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Lieve Gerda,Ja, daar zou ik ook van wakker liggen. Maar even door de zure appel heen bijten. Je gaat nu een nieuwe start maken, op een andere afdeling; jouw afdelingshoofd gaat een gesprek aan over jou en je werk. Niet over jouw privé- verleden. Je hoeft niets te vertellen, wat jij niet kwijt wilt. Inderdaad, niet makkelijk, maar ik zou ook zeggen: ik heb het moeilijk gehad, moest even een pas op de plaats maken en tot rust komen, nu ga ik voor de toekomst. En jouw afdelingshoofd zal daar genoegen mee moeten nemen. Wat waarschijnlijk ook zal gebeuren. Kun je dit probleem misschien nog met iemand anders bespreken? Je zou ook een telefoongesprek kunnen aangaan met iemand van de aloholinfolijn, of met iemand anders van een hulpverleningsinstantie, b.v. de AA. Misschien kunnen die jou tips geven. Ik zeg ook maar wat er in me opkomt. In ieder geval ben je volgens mij niet verplicht om te vertellen hoe het echt zit, als jij dat absoluut niet wilt.Sterkte, liefs, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaya Geplaatst 4 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Hoi Gerda, net je berichtje gelezen. Erg spannend voor je om na zo'n lange periode weer aan het werk te gaan. Prive-zaken mag je echt voor jezelf houden, dit gaat het hoofd van een afdeling helemaal niets aan (ik zou het eigenlijk zelfs brutaal vinden als iemand zou vragen waar je opgenomen bent geweest of waarom). Volgens mij mag een leidinggevende dit niet eens vragen. Zou het zelf in ieder geval zelf nooit doen. Ik denk dat je inderdaad kunt volstaan met aangeven dat dit een periode was die erg moeilijk voor je was. Dat je blij bent dat je het goed hebt kunnen afsluiten en dat je het prettig (en misschien ook spannend) vind dat je weer aan het werk gaat. Is echt niet bot hoor! Nou, niet meer wakker liggen, komt allemaal goed, laat alleen dat los wat je wil. Sterkte en ga ervoor, groet Kaya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Lieve meelevende Emma ( en Gerda en Houten en iedereen die iets aardigs gewenst heeft ivm met mijn rare infectie)Dank voor alle adviezen. Het is soms heerlijk om tegen een paar mensen aan te kunnen zeuren. Ik doe dat af en toe legaal met een clubje 'zeurzusters'Ik zal daar mettertijd wel eens wat meer over vertellen.Ik knap er altijd weer van op.Helaas sta ik nog steeds in brand ondanks antibiotica en cortison. Ik kan ook niet slapen van de pijn en ik verlang hevig naar iets lekkers waarvan ik zeker weet dat ik er 'voor even' van opknap.Ook is het komende nacht, de nacht dat, jaren geleden mijn Lief overleed. Ik wil er niet te lang bij stilstaan maar ik denk er toch af en toe even aan. Maar dan denk ik maar weer gauw aan onze 'dappere Dodo', onze Blackdog/Rob en zijn Leidi en dan ben ik wel weer bij de les.Nou Lieverds,Dit even voor nu van 'tante Til'.Morgen meer, want dan heb ik een dag dat ik ongebreideld de pc mag beroeren.Lieve groet,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Lieve Allemaal,Heel fijn vond ik het om van jullie te horen hoe jullie erover denken.Ik weet nu wel wat ik zeggen moet.St. Maarten, even op jouw schrijven terugkomend, de bedrijfsarts is de enige die het hele verhaal kent en ik heb hem ook gevraagd om het stukje van de alcohol voor hem te houden. Dit heeft hij beloofd, er bleef ook genoeg shit over om wel te vertellen en daar doe ik ook niet moeilijk over, dat mag iedereen weten.Verder werk ik in een ziekenhuis en ja een kippenhok is er niets bij vergeleken maar geen van de collega's weet van mijn alcoholprobleem en dat wil ik ook heel graag zo houden.verder wil ik tegen jou Mathilde zeggen dat ik vanavond extra aan je denk want je kunt nou wel stoer gaan doen en over de problemen van Rob hebben maar het is gewoon een rotnacht voor je met alle herinneringen. Dat blijft toch wel een beetje, hoe lang het ook geleden is, die datum onthou je.Nogmaals, ik denk aan je!Iedereen erg bedankt voor het meedenken nogmaals,Liefs Gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Hier komt Spuit Elfja, ik zit dus ergens waar de tijd wat anders ligt, dus ik reageer pas als jullie zo´n beetje slapenmathilde, heel veel sterkte. Wat moeilijk voor je en wat goed dat je niet naar de drank grijpt. Wat zou je man trots op je zijn, zo denk iken gerdaIk ben het volledig met de vorige sprekers eens. Het is toch een taboe, niet te open over doen bij mensen die het niet hoeven te weten en zelfs tegen je kunnen gebruiken. Dat je bedrijfsarts het weet is denk ik wel heel prettig en goed!Maar ik schrijf niets nieuws!veel groetjes iedereen, en Piggelmee, waar ben je nou toch???groetjesPp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannetje Geplaatst 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2006 Lieve Gerda,Ik zou beslist niet over mijn alcoholprobleem praten. Het gaat de mensen niets aan. Als jij zo knap bent dat je dit zelf hebt kunnen overwinnen, mag je trots zijn op jezelf en van jezelf weten dat je inmiddels veel aan kunt.Het komt echt niet bot over als je zegt dat je het ergens liever niet over wilt hebben. Dit is geschiedenis en heeft niets meer te maken met het heden!De tips van de anderen komen mij heel goed over. Doe er s.v.p. iets mee en zet je zelf niet te kijk!Je bent heel sterk geweest om aan jezelf te werken. Daar mogen heel veel mensen jaloers op zijn.Je hoeft ze dit niet aan hun neus te hangen.Heel veel sterkte wens ik je en lig er niet wakker van dat je bot bent. Maak je s.v.p. niet zo veel zorgen; volgens mij ben je heel veel waard!Groetjes,Jannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2006 Lieve Gerda,Heb ik deze hele draad gemist met mijn gedoe met Blackdog en eigen kroost hiero.1. Tegenwoordig MOGEN werkgevers niet eens meer vragen naar de reden van eerder ziekzijn. Wil je er toch iets over kwijt voor het kippenhok:2. mompel.....moeilijke tijd.....mompel.....overspannen......je kent dat wel.....zucht.....is er nog koffie? ZOOOOOO fijn dat hier weer ga werken, enne, hebben jullie eigenlijk iets gewonnen met de staatsloterij? 2a. ik heb een keer de kerstbouillon afgegoten (voel je hem?) blijft een leuk verhaal als binnenkomer, en jongens hoe was jullie kerst? Ik heb toch iets meegemaakt.........3. eerlijkheid is een mooi goed, maar houd sommige dingen maar bij jezelf, waar ze horen. Dan gaat een ander er ook niet er mee vandoor.4. ik oefen altijd op papier (heb geen partner) moest gisteren mijn ex iets rottigs vertellen had het keurig uitgeschreven 8 punten na 3 zei ik spontaan: zo, je begrijpt het wel denk ik. Hoe is het weer bij jullie?En ik wil graaaaaaaaaaaaaaaaag weten lieve Gerda hoe het gegaan is....... Dapper van je weer aan de slag en dan nog 3 x sporten en een gezin, mens ik stort al vermoeid op de bank als ik dit lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2006 quote: Originally posted by: KayaBeste mensen, hier de nieuweling op dit forum (het gaat al gemakkelijker). Ik ga komende maanden minderen met drinken. Moet ook wel, hoewel ik (nog) geen lichamelijke klachten heb merk ik wel dat ik er met ' mijn hoofd ' steeds minder bij ben (vooral in de ochtend) en gewoon ontzettend moe ben. Op 2 januari start ik met een nieuwe functie, wil dit ook mede aangrijpen om er echt iets aan te gaan doen....... Gisteravond ipv een liter wij een fles van 0.70 leeggedronken. Merkte vanochtend direct al verschil. Had wel tot 21.00 uur fanatiek gesport en kon wat gemakkelijker gaan slapen. Geruststellen (slap waarschijnlijk) is dat er nog een behoorlijke drankvoorraad staat. Alle soorten, maten en smaken (en ik lust het allemaal ). Buiten mijn drankgebruik slik ik ook paroxetine (depressieve gevoelens en angsten). Dit medicijn heb ik al eens afgebouwd maar na een paar maanden bleek ik toch niet zonder te kunnen. Het drinken zal hier ongetwijfeld mee te maken hebben. Ik hoop ook hier vanaf te kunnen komen. Zijn mensen die dit herkennen? Groet Kaya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kika Geplaatst 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2006 hoi mathilde,hoe heb je geslapen? ik hoop dat het een beetje met je gaat,vandaag is een rotdag en ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden.ben je eigenlijk naar de huisarts terug geweest?er bestaat levomentholzalf en werkt heerlijk verkoelend.verder kun je je afvragen waarom die antibiotica niet werkt.is het werkelijk een bacteriele infectie of misschien een allergische reactie?antibiotica werkt alleen op de bacterie, dus als een virus de veroorzaker is helpt antibiotica niet.bij een allergie werkt tavegil goed.ja, ik kom ook uit de medische sector en vind het vervelend voor je dat de klachten zo lang aanhouden. beste gerda,ik zou ook niets zeggen over je alcoholprobleem bij het afdelingshoofd.je krijgt meteen een etiket op je geplakt en er zal voortdurend op je gelet worden of je geen fouten gaat maken.ze vinden altijd wel iets en geven zelf als oorzaak de alcohol aan, en dan heb je de poppen aan het dansen en voor jou een onwerkbare situatie.ik zou het ook houden op een burnout of iets dergelijks en vooral praten over de toekomst.bovendien wordt er enorm geoordeeld in het ziekenhuis over drankmisbruik!dat zul je zelf ook wel weten.lieve houten,lig je nu de hele dag te dromen op je kussen?dit is toch een van die smartlappen die vanuit de aanhangwagen gezongen wordt?en pee pee,tuurlijk wist jij de oplossing! had niet anders verwacht.ben je lekker aan het genieten? in het zonnetje?is het moeilijker om nu niet te drinken, ik bedoel je bent in vakantiestemming, de warmte en gezelligheid!dit is namelijk een van mijn valkuilen, daarom ben ik toch maar aan het breiengeslagen en punnikles krijg ik morgen van houten als ze haar nieuwe bed even alleen kan laten.doei,kika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2006 Ha Gerda,en hoe kijk je er tegen aan voor morgen?? Ik ben echt erg benieuwd maar ik heb er zo'n vertrouwen in dat het je gaat lukken.Ik reageer nu midden in een draadje, dus op jou eerste bericht over je terugkeer naar je werk. Ben benieuwd of dat ook lukt, het middenin reageren.Maar meis, ik denk aan je, het gaat je lukken en neem alle handige tips maar met je mee.liefs Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2006 Ja lieve Em,Het wordt een spannend weekje voor me want morgen krijg ik een telefoontje hierover en een afspraak met het afdelingshoofd.Ben erg nerveus maar ik ga zeker al jullie goede raad ter harte nemen.Morgenmiddag heb ik ook, zoals elke maandagmiddag, de nazorggroep nog en daar hoop ik ook even de beurt te kunnen nemen hierover.Ik vind het heel erg lief, dat berichtje van je Em, dank daarvoor.Liefs Gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2006 Doen hoor Gerda, je beurt nemen in de nazorg groep. Want daar gaat het daar over. En hoe nu verder, wat ga je doen, wat kom je tegen en hoe pak je dit aan. Lekker slapen en morgen vrolijk op (variatie op Sonja)liefs Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2006 dag emma dag allemaal, vandaag voor mij eerste werkdag naar door het drinken twee maanden niet werken ,twee heel leerzame maanden en ook twee maanden van vechten tegen de drank ,wat het thuis zitten maakt drinken wel heel verleidelijk !!!!maar ik heb ergers dit gevecht een deel reeds gewonnen ,en mag vandaag zeggen dag 51 voor mij !!!!momenteel begin ik maar enkele uren per week te werken de werkgevers willen eerst zien of ik het aankan ,mag je hun ongelijk geven !!!!neen nooit dronken op mijn werk geweest of tijdens werk gedronken ,maar toch !!!dit zal wel weer in het verkeerde draadje staan maar ik ben nog een leerling:huh:groetjes aan iedereen blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2006 Ha blacky,spannend! Ja niet werken maakt de verleiding van drinken wel erg groot dus fijn dat je weer een paar uur per week aan het werk gaat.Laat je horen hoe het is gegaan?groet Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten