Spring naar bijdragen

donderdag 2-2-2006


blackdog

Aanbevolen berichten

hallo allemaal vandaag kwam voor mij de dag dat ik mijn rijbewijs op moest stuuten naar het cbr
was niet makelijk je rijbewijs verliezen om dat je aanvallen hebt als je nou te veel op zou hebben of te hard hebt gereden kan ik er nog in koomen maar dit doet toch pijn
heb vandaag beslooten dat ik mijn auto aan leidi geef wand haar eigen auto zal de keuring niet meer door koomen was ook maar een auto voor 250 euro met 1 jaar apk en die van mij kan nog wel een paar jaar mee dus zal ze erg blij mee zijn morgen krijgt ze pas de sleutels ben benieuwd naar haar reactie
wand tot nu toe heeft ze er nog nooit in moogen rijden en dat wou ze zo graag en nu mag ze het

groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Rob, wat heb ik toch een respect voor jou!
Zoals jij, alles wat een beetje tegen zit tóch weer een positieve draai kan geven!
Ik heb een zoon van jouw leeftijd die schizofrenie)Hersenziekte) heeft sinds 2000 en vaak psychotisch is. Wanen en hallucinaties
Als hij zegt, ik zal wel nooit mijn rijbewijs kunnen halen omdat je dan anderhalf jaar psychosevrij moet zijn' breekt mijn hart. Want zolang is hij nooit vrij van psychoses geweest.
Lieve Rob, jij en jongens zoals mijn zoon zijn pechvogels. Domme pech als je te maken krijgt met epilepsie en andere hindernissen.
Maar wat ben je ook een bofkont als je een friendin als Leidi en een positieve levenshouding hebt.
Ik ga duimen voor die zoon van mij dat hij ook ooit een Leidi tegenkomt.
De positieve levenshouding is er al.
Lieve Blackdog..., vanavond je ruimteritje maar weer veilig landen op aarde hé?
Mathilde kan je verhalen echt niet missen.
groetjes aan Leidi,
Liefs van Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja mathilde het is aaltijd moeilijk een hersenziekte/ afwijking het was voor mij ook in het begin moeilijk te verkroppen dat ik mijn rijbewijs in moest leveren ik dacht ook ik krijg hem nooit meer terug maar mijn neuroloog heeft mij verzekerd dat ik hem weer terug krijg als de situatie het toelaat hij heeft mij ook verteld hoe ik daar aan kom bijdraagen daar voor moet ik 4 x daags optijd mijn medicatie slikken
en zorgen voor een goed dagnachtritme verder moest ik stoppen met drank en drugs omdat dit negatife invloed heeft op de hersenen

ik ben in het verleeden niet echt medicatie trouw geweest vooral niet als ik ging drinken wand dan kreeg ik last van nadelige bijverschijnselen

de dagnacht ritme is zo als jullie ook wel merken niet bepaald goed en die moet ik drasties gaan bij schroefen

en wat drank en drugs betreft heb ik nu iendelijk de goede stap kunnen zetten en kan ik mij gaan voorberijden op wat koomen gaat
kijk ik weet dat wat ik voor heb heel zwaar voor mij zal zijn de diagnostiek zal nog wel mee vallen wand ik weet wat mij daar te wachten staat omdat ik daar al eens 2 weeken ben geweest maar het vervolg zal moeilijker en zwaarder zijn wand heb met de grift al besprooken dat stap erg leerzaam voor mij zal zijn
wand daar kan ik de vast geroeste gewoonte afleeren en vervangen door iets anders
en dat zijn er nog een hele boel een friend van mij heeft de zelfde stap gezet en hij heeft mij verzekerd dat ik er echt iets aan zou hebben gelukig voor hem zit hij tegen de afronding en is hij klaar om weer een goede toekomst op te bouwen en dat is ook mijn hoofd doel

groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Rob, lief dat je bezorgd bent over het eetgedrag van ons aller Pietje P, maar waar Pietje nu is, is het pas donderdagmiddag. Echt waar! Zoals jij door de ruimte suist, suist zij over de wereldbol maar ik heb me laten vertellen dat ze 1 maart weer terug is.
Rob, fijne tocht langs de sterren.
Als je Emma hebt gelezen zou je misschien alvast voor het feestje van Houtje Marsjes en Milky Ways kunnen bestellen. Je bent nu toch in de buurt.Geen space cake en zo hé?
Fijne ruimterit vannacht en maak het niet te laat!
Wel naar mij zwaaien hoor!
Je herkent me aan een groot tweepersoonsbed met daarnaast een kinderledikantje waarin een prachtig meisje van 13 maanden ligt te slapen.
Nou Rob, doe Houtje de groeten.
Liefs,
Tante Til.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe checke want ik heb gisteren de capsule gemist........ kost weer een Cactus-stekel op mijn prikbord !!!! Hoe laat is de ETL (estimed time launching) vanafond Blekkie?
Enne, doe je een strik om je auto voor Leidi? Je bent ook een schat :sun: ze is gelukkig niet alleen goed voor jou maar jij ook voor haar !!! Zoooooo daar kunnen jullie het wel weer efen mee doen hè lui?

Zegge OMA KNOTJE........ komt er al wat aan??????? Wij hebben bijhands een compete uitzet gepunnikt en gebreid voor een twaalfling !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...