Spring naar bijdragen

donderdag 2-2-2006


blackdog

Aanbevolen berichten

hallo allemaal het was zo rustig dacht bij me zelf kom ik maak lekker de nieuwe draad aan voor vandaag
ben vandaag bijna niet thuis geweest eerst naar de tandarts en toen nog op kraamvisite geweest
vanavond nog een feest gehad en heb het lekker op fris gehouden wand ik zou iedereen thuis berngen wand ik was de bob nu nog wel maar vrijdag stuur ik mijn rijbewijs op en ben ik weer een burger te voet nu moet ik een jaar wachten om te kijken of ik hem terug kan krijgen afwachten dus
verder wil ik iedereen nog een fijne dag toe wensen nog 2 werkdaagen en dan is het weer wiekend
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,
Ik kom er niet aan toe om echt te reageren.
Ik lees wel elke dag en probeer mijn privé berichten op te halen.
Veel meer zit er jammer genoeg niet in.
Misschien in het weekend weer.
Het was vandaag erg rustig op het forum.
Zo te lezen hadden veel mensen het erg moeilijk.
Ik heb ook een paar rotdagen achter de rug. Het ging 2 weken heel erg goed, maar nu vind ik het weer erg moeijlijk.
Ik ga nu ook naar bed, en ook voor mij geldt: een nieuwe dag en gezond weer op.
Ik zal er morgen weer voor gaan!

voor iederneen die het erg moeilijk heeft; Heel erg veel sterkte gewenst.
Ik wens het mezelf ook.

Morgen allemaal weer gezond er tegenaan!

Liefs en sterkte met al jullie verschillende bezigheden en moeilijkheden!!!
Ga voor een ontzettende goede en blije donderdag!

We kunen het met z'n allen volhouden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo jannetje reageeren is niet verplicht maar het MAG !!!
en kan het een keer een dag niet dan doe je het de volgende dag zo denk ik er over
oke het is vaak fijn als je even lekker van je af kan schrijfen en daar dan weer de reacties op te lezen maar het moet niet echt een verplichting gaan worden wand dan denk ik dat de lol er vanaf gaat en gat is nou net niet de bedoeling he
en dat het rustig is heb ik ook gezien merk je meteen aan de berichten in de mail box
maar zelf was ik ook veel van huis dus ik heb gisteren ook weinig gereageerd
en jannetje wat rotdaagen betreft ( ctrl +alt+delete ) gewoon wissen niet meer aan denken sluit dan even je oogen en denk aan iets moois of een mooie beleving of laat je vantasie de loop moet je zien hoe snel die rotdaagen weg zijn groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht ook al wat een t.... herrie maar dat is Houtje die met trommels en trompetten door het rustige dorp van haar dendert. Ik kan het hier horen!

Ja Piggelmee, ben ook erg benieuwd wat ge-i-pod-cast is. Fijn trouwens dat je herrezen bent. Ik was (bedacht ik me later) wel heel voortvarend om Houtje naar jouw Keulse Pot te sturen en haar jou Edje te laten delen. ach ach, ik dender dan weer over een anders z'n grenzen heen.

Ik hoop ook daat Jannetje wat beter in haar velletje zit.
En ik heb al even niks van Gerda gelezen, of loop ik weer achter?

Ik vind trouwens dat we "zadelpijn en ander damesleed" verplichte kost moeten maken voor de forum gebruikers. Ja ook de mannen, lezen, erg leuk ten eerste en ik heb helemaal niets met een fiets (wat een gein ik rijm) maar ik begin nu iets te begrijpen van tandwielen, versnellingen etc.

He he, ik ben nu al weer klaar met de dag. M'n winterslaap is toch nog niet helemaal gedaan. En daar ik nog steeds niet dun ben ga ik denk ik maar weer eens een holletje met bladeren opzoeken waar ik me dan lekker in omwentel en wacht tot het maart is. Wat zal ik dan stinken! Bah, nee toch maar niet.

Jelui tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik denk ook dat wij anders scoren door diverse oorzaken extra gevoelig voor zelfbescherming (dat hebben wij extra nodig) zelfspot (beter zelfspot dan: zelfhaat) semi- zelfverzekerdheid, zelfmoord komt vakder voor denk ik , zelfhulpforum daar houden wij ons aan vast, zelfvertrouwen zouden we zo graag willen hebben. zelfreflectie bij deze, zelfmedelijden wordt erger door de drank, zelfdiscipline en zelfs vaak té streng, zelfoverschatting over wat we aankunnen, enz, enz.

Komt in de buurt van een grondige zelf-analyse van jelui en ik hier op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...