Spring naar bijdragen

Ook nieuw

Triop73

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Noem me maar Triop.
Ik ben al 17 jaar alcoholist en sinds 2004 in behandeling.
Ik heb 5 opnames achter de rug en sta nu droog sinds 9 november 2010 na een detox van 10 dagen.
Ik dronk altijd bier in combinatie met cannabis (blowen doe ik ook niet meer).
De moeilijkste periode is nu begonnen en ik hoop hier wat steun te vinden en te geven.
Het grootste probleem voor mij nu is dat alles keihard binnenkomt en dat ik geen rust kan vinden.
De nazorg is nu begonnen en ik krijg hulp om m'n woning op te ruimen.
Ik wens iedereen hier succes met hun strijd tegen de verslaving.

Mvg,
Triop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Triop,
Je bent goed op weg en hebt hulp, het lijkt
of de knop om is? Ik hoop het voor je want dan komt er eindelijk rust
in je hoofd en je lijf.
Je lichaam is nog aan het resetten en dat kan ff duren, is voor ieder verschillend.
Het beste kun je vaak hier op t forum komen als je voelt dat je getriggerd wordt.
HALT is een reminder voor: Hungry, Angry, Lonely of tired. Als je die herkent weet je dat je
eten, afreageren, gezelschap (virtueel:D) of rust nodig hebt. En hier zitten de ervaringsdeskundigen
dus kun je zonder dat je je veroordeeld hoeft te voelen, lekker even aandacht vragen of je
gevoelens naar buiten brengen, dan blijf je er zelf niet mee zitten. je zult eens zien hoe snel die
trek dan verjaagd kan worden en jij weer meer en meer je oude zelf terugvindt.
Ik wens je veel succes en hoop je nog te lezen op de Ditjes&Datjes, dagdraad per de datum van vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Triop73,
eerste gefeliciteerd voor jouw beslissing, toen ik las jouw verhaal bleef bij me hangen "dat alles keihard binnenkomt"....het lijkt zo maar geloof me de realiteit was altijd dezelfde alleen dat je was verdoof was om het te kunnen zien. Hoe meer jij nuchter blijft hoe zachter de realiteit wordt...
Veel succes..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Triop73,
Goed dat je het besluit genomen hebt te stoppen!

Ben je trouwens ook gestopt met het roken van tabak? Ik heb jarenlang dezelfde combi genoten. Mij heeft het enorm geholpen om te stoppen met het roken van tabak omdat dit vaak juist hét verslavende component is bij een cannabisverslaving. Steeds een joint opsteken als je zin krijgt in een peuk:-)

Hoe is het met je droomherinnering, al weer een beetje hersteld?

Heel veel succes Triop73!

Jim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...