April Geplaatst 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Hoi,Ik ben April en heb een probleem met drank.Al sinds mijn tienerjaren drink ik te veel. Ik ben 46, single en heb geen kinderen.Gisteren dronk ik weer te veel. Nu wil ik proberen een tijd niets te drinken.In het verleden heb ik al vaak met jullie meegelezen. Dat heeft me enorm geholpen.Nu stort ik me er ook maar eens in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Welkom april,Als je mee komt schrijven bij de ditjes en datjes dagdraad vanvandaag, kunnne we je steunen als het zwaar wordt.Je erin storten klinkt heftig?Het helpt om juist dag per dag te besluiten niet te drinkenen morgen is het weer vandaag. Ik wens je veel succes! (Meis wilde ik schrijven, maar door dat hoofd weet ik het niet zeker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Hoi April,Welkom hier! Maar doe het kalm aan he. Dag voor dag. Bij mij was de enige oplossing geheel te stoppen met drinken. Dankzij de AA is me dit gelukt. Maar er zijn andere wegen. Ieder moet zijn/ haar eigen weg vinden. Als we maar van de drank afkomen he.Veel sterkte en succes!Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Hallo April,Welkom hier:present:Het heeft mij erg geholpen (en nog) om hier af en toe eens te zijn. Het steunt me om te zien dat ik niet de enige ben met een drankprobleem. Tot snel bij de Ditjes en datjes dagdraad. Daar zijn we meestal te vinden en er is dus altijd wel een luisterend oor. Je kunt er je leuke dingen kwijt, maar natuurlijk ook alle minder leuke dingen. Er is altijd wel een steunend woord wanneer je het nodig hebt!Heel veel succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Hallo April,Wil je veel succes wensen, zoals Hanneke zegt: Dag voor DagBen toch een beetje nieuwsgierig...Je naam doet me denken aan een vrouw, je icoontje beweert anders?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden