Spring naar bijdragen

11 maart

erica

Aanbevolen berichten

en ik maar iedere dag mijn hele verhaal copieren op een ander draadje, nou, dan gaat ie maar weer:

Zo, en dat was m dan weer van de week. Ben benieuwd wat we volgende week allemaal gaan meemaken. De cliffhanger van deze week: zal Eus zich herpakken en haar spaanse koffie laten staan????

Maar waar we ook achter gaan komen volgende week:

Zal tante Til onze soap aan de man kunnen brengen en er flinke bedragen voor kunnen vangen zodat we allemaal in een klap rijk zijn en zal Satja in onze Soap tóch een dronken vrouw kunnen spelen???

Zal Fleur ook deze week ons grote voorbeeld blijven waar we zo trots op zijn?

Zal de nieuwe lover van Houtje ook bij de andere FORUMBABES banden willen plakken....??

Zal Helder terug van vakantie komen nu Dick en Dmitri toch echte concurrenten lijken te worden??

Gaat Emma Katriens telegramstijl overnemen en zal Erica in de gaten hebben dat ze juist heel erg gewenst is op het forum??

Ook zullen we volgende week weten of Hermiena leuke stofjes voor haar keuken kan vinden.

We zullen er ook achter komen of Piggelmee de gewenste kaart van Helder zal krijgen en of Pietjepuk als een pitbull achter Satja, Eus en Tapas aangaan of ze een beetje met rust zal laten?

Lopen de voorbereidingen voor de feestelijkheden rond 'StMaarten 100' op schema? En is St Maarten al zenuwachtig voor maandag (13 maart -/- 3 december = 100!?)

Gaat Dreamer nog steeds lekker? De kijkers gunnen het haar zo!

Zal Cheryl weer zo hard gaan werken als afgelopen week?

En zullen we deze week weer wat horen van Gerda, Toni, Jannetje, Blacky, Moon, Frank, Kika, Kato, Verientje, Medea, Kaya en Ziba?

Dit en nog véél meer volgende week in een serie nieuwe afleveringen van... HET FORUM!!!

Fijn weekend iedereen

-------------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey pp, wat knap van je geschreven!!! Ik denk dat we jou maar benoemen voor het schrijven van het script. hahahaha, die rol is je op het lijf geschreven hoor!!

Vandaag is mijn petekindje jarig. Hiep hiep hoerah!!!! We gaan de hele dag naar haar toe, zie haar niet zo vaak want ze woont in Den-haag. Heb een mooie rose kinderwagen voor haar gekocht met een pop. Kan me nu al verheugen op dat blije koppie.

Nou zit nog steeds in een dip heb ff flink gejankt en ga weer voor de volgende ronde nu.
Vanavond een feest gehad en die ben ik goed door gekomen zonder drank en peuken. Geeft wel een goed gevoel weer. Manlief dronk ook niet dus hij was de bob en ik de bop. Nou ik ga nog gauw ff verder lezen en dan naar bedje. Ben bekaf.

Slaap lekker allemaal,

Liefs hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Erica, Katrien, Pietje P. en Hermiena,
Members van deze nieuwe draad.
Ik heb genoten van alle 'gesprekken' van gisteravond en vannacht.
Kom er vandaag in de loop van de dag nog wel even op terug.
Fijne dag allemaal!
Tante Til
( van de ochtendploeg)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hermiena,

Een speciaal berichtje voor jou deze vroege ochtend.
Ik kan helemaal invoelen dat je overstuur was van het bericht van Erica. 't Is inderdaad wrang! Zo hangt de wereld van geluk en ongeluk aan elkaar en daar hebben we het mee te doen.
Je hebt een groot verlangen en dat is eigenlijk op zich al heel mooi vind ik. Een vrouw met een oerverlangen. En het is ook zo mooi dat je het 'nest' al klaar maakt door je eigen gedrag er op in te stellen. Blijf standvastig en koester je verlangen maar een beetje.

Ik geniet van hoe je bezig bent en ik hoop dat het je lukt om er geen obsessie van te maken.

Heb een fijne en ontspannen dag, en dat geldt natuurlijk voor jullie allemaal!

Lieve groet,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, en pietjepuk, bedankt voor je prachtige overzicht weer van de vorige dagdraad... scheelt veel lezen en maakt nieuwsgierig tot lezen... enne, wanneer ga je me weer achter de vodden zitten? je bent wel erg rustig .. maarja, er is ook niks om achter de vodden te zitten

vanochtend wakker geworden door de kat, niet door de kater.. mijn kat heeft er nog wel eens een handje van als ze honger heeft (en dat heeft ze op de meest onmogelijk tijden) om mij sochtends letterlijk mijn bed uit te meppen.. over mijn hoofdkussen lopen en mij meppen verkopen op mijn hoofd...

en dames het gaat hier om een echte kat hoor, niet om die vermiste kater... ze heet Toos en is een krengetje.. dus ik ben nu wakker en ga zo nog even lekker mijn boek uitlezen in bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is rustig hier, ik denk, kom even binnenwippen.

Ja pietjepuk, het gaat goed, nog steeds niet gedronken en ik denk er zelfs niet aan. Morgen moet ik kijken hoe ik het doe. Ik ga dan brunchen bij mijn ouders ... (verjaardag) en weet dat daar een wijntje bij geschonken wordt... en ik weet ook dat als ik overdag wijn drink bij de lunch dat het geen zuippartij wordt, maar ik vraag me af of ik zelfs wel 1 wijntje wil?... ik geloof het niet. Ik voel me nu zo helder en een stuk stabieler dan een week geleden of nog langer geleden....

dus morgen voor ik wegga moet ik weer een besluit voor mezelf genomen hebben... denk denk.. wijsheid of denken dat het geen probleem is en gewoon lekker een glaasje nemen.. Ik zeg het zelf al.. wijsheid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Tapas...,
Ik wens je morgen de nodige wijsheid bij dat wijntje overdag.
Dat wijntje overdag zal geen probleem zijn. maar..., hier spreekt een ervaringsdeskundige; er volgt een avond na dat ene overdagwijntje en in die avond..., dan ritselt de rat!!!
Lieve Tapas, ik wens je een hele gezellige dag toe!
Groetje,
Tante Til.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer thuis hoor en heb een leuke dag gehad met de kleine van mijn zus. Ze vond de kinderwagen met pop echt prachtig. Met ma ging het gelukkig ook goed, heb haar maar een beetje genegeert had er niet zoveel zin in. Voel me gelukkig wel weer wat beter als gisteren.
Hoop gewoon dat het de volgende maand beter gaat, nieuwe ronde nieuwe kansen he? En over die oneerlijkheid, dat blijft gewoon een feit! Of ik me er nu boos om maak of niet ik kan er toch niets aan veranderen. Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Heb veel gepraat met manlief hier over en dat lucht wel enorm op ook. Soms wordt het me allemaal een beetje te veel en helemaal als ik ongesteld ben heb ik dan de pest in en ben ik extra gevoelig. Waait van zelf weer over hoor met een paar dagen.
Erica, niet meer huilen hoor, het helpt ons toch niks. De situatie is nu eenmaal zo en we moeten er allebei maar het beste van maken hoor. Wens je heel veel sterkte met je dochter.

Nou iedereen een heel fijn en vooral drankloos weekend. En tapas, ik zou nog even goed nadenken voor ik die eerste neem.

liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Cheryl, dan gaan we dat in de volgende aflevering weer allemaal zien, hoe jij je in letterlijke en figuurlijke zin te pletter gaat werken.
Ik ben nl. al héél ver met dat castingbureau en ze zien er wel brood in. In ons als soapserie.
Ze vroegen ook of er onder ons hier acteertalent was en ik heb dat bevestigd.
Ik heb gezegd dat ze de het voltallige forum kunnen benaderen en zo kunnen beschikken over een crew die zó talentvol en capabel is, zoals je je maar kunt wensen voor een soap als deze.
Je gaat er nog van horen lieve Cher. Je zal straks keuze's moeten maken. Deze carriére of tóch Filmster.
Later meer.
Fijne zondag.
Groetje,
Mathilde/Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dames, petje af hoor! Jullie lijken me helemaal niet zo'n probleem met alcohol te hebben als ik, althans: jullie lijken er verder in gevorderd dan ik.

Kijk mij dan. Net twee Duvels gehaald bij de nachtwinkel - gerund door een obscure Pakistaan. En ik had me nog voorgenomen vandaag niets meer te drinken... Op professioneel vlak mag ik gelukkig niet klagen, maar op persoonlijk vlak... Maar ach: morgen ga ik even in een museum ronddwalen en wat tijdschriften lezen, als ik maar dat lekkere flesje portwijn kan laten staan.

Hermiena heeft wel een punt denk ik: de eerste is er al te veel aan. Alleen: hoe sla je ze af zonder voor een watje aanzien te worden?

Een lichte roes is wel leuk, alleen: waarom wil je daarna nog meer?

Fijn weekend,

Dmitri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dmitri,
Alle nachtwinkels, overal ter wereld, worden gedreven door Indiaase/Pakistaanse mensen, niet noodzakelijk obscuur, wel met vaak erg vriendelijke gezichten.
Die van mij zit in Rotterdam maar ik kom er al meer dan een half jaar niet.
Sterkte,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mathilde,
je hebt gelijk, ik klonk misschien een beetje onvriendelijk - mijn excuses daarvoor. Alleen, je gaat je algauw schamen voor het feit dat je voor de zoveelste keer bezweken bent voor je verslaving, en dan zeg je soms onvriendelijke dingen over vriendelijke mensen. Knap van je dat jij s'avonds niet meer naar de nachtwinkel om de hoek gaat.
Groetjes,
Dmitri

-----
Domweg gelukkig, in de Dapperstraat (J.C. Bloem)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en toch is het zo simpel... ik sta nu een week droog.. ik geloof niet dat ik dat eerder gered heb. En als je de eerste dag nee kunt zeggen, is de 2e dag alweer makkelijker.. en de 3e ook.. want dan heb je het al 2 dagen gered en word je wat liever voor jezelf en vooral wat trotser.. en zo zijn het er nu 7, en morgen laat ik mooi dat wijntje bij de brunch staan.. zit ik al op 8...

Ik moet zeggen dat ik me er goed bij voel.. een stuk stabieler.. en dat is al driedubbeldik winst!

en dimitri, dat is onzin hoor, als je niet drinkt ben je nog geen watje.. denk dan maar gewoon dat jij morgen lekker fris opstaat en dat die anderen morgen lang niet zo fris zijn... echt, die katerloze dagen zijn een verademing!!

maar je zult zelf de stap moeten nemen. En dat eerste glaasje of die fles portwijn gewoon niet nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dmitri,

Hier moet ik me nog even tegenaan bemoeien.
Luister naar een doorgewinterde afkicker (ahum, ik ben al een week bezig):

Tapas heeft echt echt echt helemaal gelijk. Ik merk na een week al dat het moment van verleiding steeds makkelijker te overwinnen is. En dat moment van verleiding zit em echt vlak voor dat eerste glas. Gewoon niet nemen en de strijd aangaan met je hunkering.

Enne, heb jij je aangemeld voor de Cactusbehandeling? Zo'n alcoholdagboek doet ook wonderen!

Welterusten,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...