Spring naar bijdragen

hallo ik ben caro

caro43

Aanbevolen berichten

Ik ben 43 jaar moeder van 3 kinderen en woon nu op het moment alleen. Door de alcohol ben ik mijn kinderen kwijt geraakt en ben ten einde raad. Kom op het moment niet uit het cirkeltje en wil me laten opnemen. Ik heb 2 hondjes die ik wel gelukkig nog uit kan laten. Ben door mijn vriend in de steek gelaten en voel me zeer eenzaam waardoor ik iedere keer ga drinken. Ik ben vorig jaar een maand op pascalis geweest maar door heimwee heb ik het niet vol gehouden. Pascalis is een verslavingskliniek in limburg. Weet op het moment niet meer goed wat ik moet doen om hieruit te komen. Ben elke dag van plan om niet te drinken maar lukt me niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier Caro,
ik lees veel eenzaamheid in je berichtje.
Hoop dat je wel een goeie vriendin of fam.lid hebt
die je in de praktijk een beetje op kan vangen, en
voor je verslaving heb je echt professionele hulp nodig.
Je raakt je kinderen natuurlijk niet zo maar kwijt, dus ik denk dat hier
een lange zware tijd aan is voorafgegaan, ook voor je kinderen en partner.
Opname zal zwaar zijn, maar misschien toch het beste. En met heimwee valt beter te leven
dan met een zware alcoholverslaving dus ik denk dat je die hebt te accepteren meis, hoe lastig ook.
Je hondjes en straks je kinderen hoop ik voor je weer, hebben meer aan een nuchtere Caro die
de knop om krijgt en straks niet eens meer wil drinken. dan kun je er weer echt voor jezelf en voor hen zijn. Het lijkt makkelijk zo te schrijven, maar ik weet wel een beetje uit ervaring hoe het is. dat is dus ook
meteen de kracht van dit forum, iedereen is ervaringsdeskundige met een eigen verhaal.
Dus tot, maar ook na je opname, hier komen meeschrijven als je het zwaar hebt, helpt je om het niet
drinken wel vol te houden. Je kunt het als je genoeg wilt en je faalt pas als je opgeeft!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro 43...vreselijk je verhaal. Een detox is veel te kort voor je, denk ik. Je kinderen zijn nu ergens anders ondergebracht, waarom gebruik je deze tijd niet om aan jezelf te werken? Een opname, een lange, lange opname, een woongemeenschap voor alcoholisten die werken aan herstel, probeer daar toch te gaan wonen de komende 2 jaar. Soms lukt het niet-drinken alleen als je in een beschermde omgeving woont.
Go for it!! Doe dan! je krijgt medicatie, je zult je redelijk voelen. Alles beter dan je dood drinken.
Denk toch aan jezelf!! Je hebt maar EEN leven. Het overnieuw doen is geen optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...