Spring naar bijdragen

dinsdag 14 maart


pietjepuk

Aanbevolen berichten

De nieuwe week is nog maar nét begonnen of de spanning is al bijna niet meer te houden in HET FORUM

We zullen er nu heel snel achter komen...

Of Hermiena vannacht bij een bewoner in bed kruipt

Waarom Erica zich te hebberig vindt en de dagopening vandaag voor de 2e keer aan haar voorbij laat gaan

Waarom Fleur, Houtje, Hermiena en Pietjepuk zichzelf zo'n zeurpieten vinden en of Eus zich vol overgave op haar níeuwe doel gaat storten

We gaan ook te weten komen of dappere Tapas ook dag 10 weer helemaal droog doorkomt!

Of Toni Emma nu weer een beetje begrijpt of dat zij nog steeds vraagtekens houdt

Of Dick de slijter vandaag voorbij kan lopen en zich aan de tips van Tapas gaat houden en dus óók keukenkastjes gaat boenen, dé favoriete bezigheid van veel van onze soapies

Of Paul 40 weer netjes meegelezen heeft vandaag

We zullen erachter komen wie plagiaat heeft gepleegd en de Houtense theorieen in boekvorm heeft uitgegeven

En of Satja het aandurt dat vrééémde gembertheerecept van Fleur uit te proberen en of we daarna zuster Hermiena nodig hebben???

We zullen ongetwijfeld morgen horen waarom Piggelmee haar mooie badge kwijt was en of ze hem weer teruggevonden en opgespeld heeft

We horen hopelijk of Dreamer internet heeft tijdens haar opname zodat we contact met haar kunnen houden en haar kunnen opvrolijken

We zullen ervaren of Medea en Ziba lekker gaan

We zullen erachter komen of tante Til aandelen Marie Henriette heeft bij de SPA fabrieken maar ook waar Katrien op het moment is

We zullen proberen te schakelen naar onze correspondent in de sneeuw, Helder, om te zien of zijn vriend hem nog probeert over te halen

We zullen misschien ontdekken waarom onze hunks Dmitri, FRANK (!) en StMaarten wél ingelogd waren maar ons niet hebben geschreven

En misschien... heel misschien horen we morgen ook weer wat van onze Gerda, Verientje, Blacky, Kika, Moon, Cheryl, Jannetje, Floortje, Kaya en Kato

Genoeg te beleven morgen dus weer in een splinternieuwe aflevering van ...HET FORUM!

welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou waarom voel ik me te hebberig? Het is meer dat ik me wat op de achtergrond wil houden soms. Soms heb ik een goede dag maar vaak ook niet. Net als jij Houtje, die stemmingswiselingen zijn zo vaak dat ik zelf soms niet meer weet wie of wat ik ben.

Wat een soapie he?

Maar wie weet vannacht klokslag 24:00???????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Nou ik ook altijd met mijn grote mond!! Bij een bewoner in bed kruipen, hahaha, hoe haal ik het in mijn hoofd he? Maar goed ik heb mijn praatjes wel afgeleerd hoor. Wat me vanacht toch is over komen?

Ik ben helemaal van slag. Ik deed de ronde om 24:00 en kom op een zaal en normaal gesproken doe ik nooit het licht aan. Vanacht wel, vraag me niet waarom maar ik deed het licht aan. Ik zag een bewoner een beetje bloot liggen dus ik dacht ik dek haar nog even toe. Ik kom dichter bij, kijk 2 keer en denk bij mezelf volgens mij leeft ze niet meer. Pols gevoelt en inderdaad ze was er niet meer. Ze is heel vredig in haar slaap overleden. Wat een rare gewaarwording zeg!! Ik was even helemaal van slag!! Nou arts gebeld en familie gebeld. Die kwamen nog en heb wel even heel fijn met de familie gepraat. Heel intiem is dat dan ineens en ook best wel heel mooi. Ik heb er wel vrede mee hoor dat ze is overleden, zoveel had ze ook niet meer, lag de hele dag maar op bed. En toch is het raar hoor als iemand slecht ligt dan ben je er op voorbereid maar dit kwam volkomen onverwachts en toch was het net alsof ik het al wist toen ik op zaal kwam. De ogen vallen me zowat dicht hier en toch kan ik niet slapen want als ik mijn ogen dichtdoe dan zie ik haar steeds weer voor me. Heb vanmorgen mijn man al even gebeld en hij heeft me 1 biertje klaar gezet en de rest mee genomen dus als ik echt niet kan slapen zometeen dan mag ik die opdrinken. Bij die ene blijft het dan ook want meer is er niet in huis, hij heeft de rest mee genomen. Ik drink hem nog niet op. Ga het eerst zonder proberen.

Jullie horen nog wel of het me gelukt is zonder alcohol.

liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermiena,

nou, dat was me het nachtje wel zeg voor je. Wat een aparte gebeurtenis. Ik kan me voorstellen dat je daar nog lang mee bezig zult zijn!
Hoop dat het gelukt is zonder biertje, heb je een andere methode kunnen vinden om je gedachten te verzetten? Zal toch een nieuwe gewenning moeten worden! want er zullen toch vaker zaken gaan gebeuren waarbij je je zinnen moet gaan verzetten.
Onder de douche, half uur de fiets pakken?!

Nou, ik ben benieuwd, maar ik denk dat je ligt te slapen nu. Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet precies wat voor werk je doet maar in mijn "vorige" leven (dan bedoel ik voor mijn dagbehandeling) heb ik oa ook met oudere mensen gewerkt, in de zwakzinnigenzorg dan, en het was altijd weer een heel heftige ervaring als iemand overleed.

Is het eigenlijk niet ontzettend mooi hoe je intuitie werkt? dat je het licht aandeed vannacht? dat je iets hebt voorvoeld? dat je haar vannacht al hebt gevonden en dat ze niet nog tot sochtends daar heeft gelegen? Het blijven heel ingrijpende situaties en zo te horen heb je het perfect aangepakt.. De dood is onze grote angst maar eigenlijk is het ook heel mooi, hoe tegenstrijdig het ook klinkt.. om erbij te zijn en dat stukje met familie enzo mee te kunnen maken... en het is fijn dat je nog even met de familie kon delen.. en hopelijk kan je er ook met collega's over praten.

En wat goed dat je je man gebeld hebt en hij alles behalve dat ene biertje heeft weggewerkt voor je... en weet je, je mag je hier gewoon heel erg rot over voelen, dat gevoel hoort er gewoon bij.. ongeloof, schrik, het beeld dat je voor je blijft zien.. het is gewoon een heel erg heftige ervaring.

sterkte ermee, neem een heel warme douche, laat je gevoelens er gewoon zijn.. kijk naar het biertje en denk erover na of je dat nodig hebt of niet en maak je keuze.. en daarna hopelijk kan je nog wat slapen..

ik denk aan je vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning allemaal,

Goh, Hermiena, dat is ook echt wel een bijzondere ervaring! Fijn dat je je er niet rot bij voelt. Het is juist wel mooi om iets op de grens van leven en dood mee te maken. Voor ons tobbers heeft dat misschien een relativerende werking. Er zijn grotere en belangrijkere dingen dan die miserabele strijd met alcohol, zeg maar!

Fleur, dàt ga ik proberen, goed idee die zelfgemaakte gemberthee! Zo meteen even naar de winkel en dan maar hopen dat ze verse gember hebben hier op dit fantastische dorp.

En verder allemaal een heel goede dag toegewenst. Ik ben lekker vrij deze week. Ben iets aan het schrijven voor een opleiding die ik doe. Vind ik heerlijk om te doen dus ik vermaak me prima, zeker als je met dit prachtige weer ook af en toe een frisse neus kunt halen.

Tot later,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je, helemaal boven aan elk topic staat dat pijltje ook
of zou er verschil in browsers zijn.. ik heb op mijn mac nog niet uitgeprobeerd of daar ook een pijltje staat... iig staan ze helemaal onderaan, of helemaal bovenaan elk topic..

.. maar ik drink dan ook geen thee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voortbordurend (gaat dat onze nieuwe hobby worden???) op onze zeep.
- gaat het nu eens goed met de berichten, zit de vertraging van een dag of meer er niet meer in?
- en nee Emma heeft de race op Manolo Blahniks niet gewonnen terwijl ze zo goed getraind heeft.
- en ja het gaat goed in Ems haar baan.
- en jee, we zijn niet een grote familie met elkaar
- en gaat de romance met Helder en alle forum leden nog verder?
- zou Anton nog ooit een bericht schrijven
- zou Ziba haar prachtige taalgebruik kunnen behouden nu ze zoveel leest en schrijft?
- mogen we nu eindelijk in de Keulse Pot komen logeren?
- heeft Houten al haar kids aan de A12 laten liggen (ik heb er veel gezien).
- wanneer krijgt Tante Til zadel pijn en ander dames leed en komt ze uit huilen bij Emma
- wanneer stuurt Tapas nu eindelijk die Tapas door de kabel heen
- en zet Erica haar pet en zonnebril af???

Vragen vragen.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrien,

doe wat je denkt dat goed is! Succes en terugkomen als je je daar toch beter in voelt he!?

Medea,

wat klink je moedeloos op het andere draadje. Iedere avond een fles, íedere ochtend een rotgevoel. En niet te doorbreken. Als je nou ook eens de methode Houtje probeert: de keukenwekker zetten als je trek krijgt enz. (zie draadje Houtje over de keukenwekkermethode). Probeer het met één avond tegelijk! Gewoon, morgenavond een avond níet drinken. Eéééén avond maar. En dan zie je de volgende dag weer verder. Je zal wel alles geprobeerd hebben, toch is dat de methode waarmee de meesten van ons het doen volgens mij. Dus één avond proberen en dan kijjken hoe je je de volgende dag voel en dán beslissen of je er nog een dag aan vast knoopt. Een idee?

succes he

We kunnen beter niet op de kennismakingsdraad discussieren. Dan wordt het weer een babbeldraadje en dan is het weer moeilijk de kennismakingen te destilleren! Nu is die juist (door Houtje en Satja) zo mooi!! Satja, we kunnen toch moeilijk jóu verantwoordelijk houden voor het ontbreken van wat mensen, he. Iedereen kan zich toch zelf toevoegen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee Hermiena toch...
hoe gaat het nu???

En alle anderen? Ik heb wel meegelezen maar niet veel van me laten horen....
ben nu zover dat ik doordeweeks niet drink en in het weekend, netjes, dat wil zeggen 3 glazen per avond, soms meer als ik sjoemel met mijn mans glas (erg he?)

Ik heb nog steeds een rare verhouding met rode wijn maar drink sinds tactus minstens 12 glazen minder dan jaren voorheen.
Dus: van 27 glazen wijn per week nu 10 a 11. soms minder als ik de kracht voel om af te slaan....

Groetje van Floortje (met dank aan PietjePuk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he dan allemaal,

Nou hier gaat alles weer lekker hoor al blijft het nog steeds een vreemde dag vandaag. Er gebeurd vandaag gewoon van alles waar ik zelf geen hand in heb. Gelukkig ook een hoop leuke dingen, hahaha.
Voel me prima en ben eigenlijk wel heel blij dat ik vanacht mocht mee maken. Het was wel heel bijzonder.

Zo ik ga eens even kijken of ik nog wat te eten heb want het avondeten was aangebrand. De buurman kwam even langs en door al dat geklets heb ik de pannen niet goed genoeg in de gaten gehouden.
Baal ik altijd zo van als mensen langs komen onder het koken. Ben nooit zo goed in 2 dingen te gelijk doen. Nou ja maar even een patatje bakken dan want ik heb honger. ( intimies niet lachen het is niet wat jullie denken).

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit de hele avond achter de pc te schrijven voor m'n studie en af en toe kijk ik of er nog wat nieuws is, maar het is oorverdovend stil hier vanavond.

Nu ga ik zelf ook eens even mijn neus van het scherm af halen en mijn benen strekken. Kijken of ik nog verder kan zien dan dertig centimeter.
En weer een lekker drankje proberen natuurlijk.

Voor wie ik niet meer spreek vanavond: welterusten!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Hermiena,
Jij kan wel tegen een plagerijtje hé,
Ik dacht precies hetzelfde als Pietje Pee.

O, meisje, wat heb je nou vannacht weer mee moeten maken.
Het lijkt een beetje horror maar zo mooi als jij het beschrijft lees ik dat we dat kunnen beleven als iets dat bij het leven hoort. En vrede mee kunnen hebben.
Fijn dat je kralenimperium naar grote hoogte stijgt. Ik heb op marktplaats gezocht en denk ook je gevonden te hebben. Jammer dat je al vol zit want het lijkt me erg leuk.
Je gaat goed hé, zonder.
Dat biertje van vanmorgen? Ik ben benieuwd of dat nog open is gegaan.

Lieve groet,
Tante Til/Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey tuurlijk moesten jullie lachen, vandaar ook mijn tekst voor intiemies!! Moest er zelf ook erg om lachen hoor!! Maar wil het hier niet verder hier niet oprakelen anders heb ik voor niks alle berichtjes gewist maar wou jullie dit ook niet onthouden, ghighi!! Stout ben ik ff!! Dus dames en heren jullie mogen reageren maar verder geen details aub, oke? De patat was heerlijk!!

Mathilde, heb je me gevonden? Voor jou maak ik graag tijd hoor. Neem maar eens een kijkje op mijn site. Ik sta ook op de foto bij workshops en dan de laatste foto rechtsonderin. Ga maar kijken. Ben benieuwt wat je er van vind. Hoop ik natuurlijk wel dat je de goede advertentie hebt gevonden, hahaha wat ik heel knap van je vind want het zijn er nog al veel.

Nou ik ga nog ff een ketting maken, moet even weer in mijn dagritme komen dus ik wil uiterlijk om half 2 in mijn nestje liggen. Barst van de inspiratie dus het gaat goed.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...