sue Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Hallo allemaal. Mijn naam is Sue en ben hier voor het eerst. Ik ben afgelopen woensdag 1 december gestopt met drinken. Ik weet dat ik de juiste beslissing heb genomen. Ik wist niet dat ik zoveel moeite zou hebben. Ik was een "binge-drinker". Ik moest ermee stoppen. Ik ben naar de Brijder Instituut gegaan. Ik ben begonnen met levenstijl 2 . Ik ben daar ook bij de arts geweest en als extra steun kreeg ik refusal voorgeschreven. Als ik de medicijn slik dan drink ik echt niet. Maar als ik heel eerlijk ben wil ik stoppen met slikken zodat ik wel weer kan drinken. Ik woon 14 jaar in nederland en ik ga maandag a.s. naar Amerika waar ik vandaan kom. Ik ga mijn moeder weer zien (zij heeft een ernstig hersenbloeding afgelopen mei gehad) Ik zie dan ook de rest van mijn familie en vrienden, mensen met wie ik altijd heb gedronken.Ik ben zo bang dat ik ga stoppen met de medicijn en weer gaat drinken. Ik bedenk ook allerei smoesjes. Ik begin weer 1 januari, feestdagen mag ook best wel een wijntje enzz. Ik word zo moe van mezelf maar ook bang. Omdat ik niet ieder dag wil drinken lijkt het ook minder ernstig ofzo maar het is zo moielijk. Nu dat ik besloten heb om te stoppen ben ik iedere moment ermee bezig. Sorry dat ik zo doorging. Daar ben ik op dit moment. Ik verheug me op de forum en hoop dat ik ook ooit wat steun voor jullie kunnen zijn.Groetjes,Sue Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...