Spring naar bijdragen

MSN Groups

Houtje

Aanbevolen berichten

Ik heb een hotmail adres gemaakt, erg origineel nl. alcohol.de.baas@hotmail.com daar kunnen jullie op inloggen en met elkaar sjetten het wachtwoord is cactus99 leuk bedacht hoor Houtje dus iedereen mag erop inloggen van mij en zich zelf aanmelden en mee-kletsen als je wil. Aangezien ik de beheerder ben (ahum) kan ik iedereen eruit gooien dus ik wil graag wel zeker weten dat jullie echt leuk haha op een anoniem forum dus meld je aan en vertel iets dat alleen wij kunnen weten op het forum

bv. Tante Til: de fietsenwinkel gaat dan en dan open
Fleur: iets over de tuin
PP: wat is het 14e vakje bij Mens Erger je niet
Hermiena: iets over kralen

ik noem maar wat.

Er is ook een msn Group gemaakt maar dat is niet wat we bedoelde dat is net zoals het forum dan liever op het forum toch..... zo'n groep is toch erg openbaar....... voor Dick geen punt maar die mag dan zijn eigen groep beginnen (niet rottig bedoeld) maar die heeft minder behoefte aan privacy dan sommigen anderen van ons......

Volgens mij is die groep nl. NIET Realtime dus kun je niet chatten. Laten we eerst eens kijken hoe de chat via Hotmail loopt......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajaja, 'Eigen Houtje',
Hier ligt dan de kans voor Til om te gaan sjetten.
Had me gisteren al aangemeld, bij MSN,(lach niet, via Seniorweb),ze is niet bepaald één van de jonkies hier.)
Misschien is het niets voor Tante( trage Til) maar ik wil het wel proberen.
Ik ga op internet kijken of ik instrukties kan vinden, want net als met al deze dingen zal het weer eenvoudiger zijn dan ik denk.

Fijne zondag allemaal, de workshop fiets is vandaag.
Hoop dat jullie alles in gereedheid hebben.
Tante wilde om zeven uur beginnen maar volgens mij ligt iedereen nog op één oor.
Nou slaap maar lekker uit allemaal.
Jammer alleen dat jullie nou de vogeltjes niet horen die de de nieuwe dag influiten, ondanks de regen.
Tot later!
Lieve groet van Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrien

Je schiet rake gaten in het plan.
Maar dat ik de baas wil spelen: nee, ik bood aan om eens te kijken.

Verder ter verdediging van het plan (en niet van mij hoor): op dit forum heeft de moderator in de 5 maanden dat ik er zit één keer ingegrepen en nog nóóit iemand verwijderd. De groep is de baas daarom heb ik het adres ook openbaar gemaakt en kan iedereen erop inloggen.

Voor een technische discussie over beveiliging houd ik me aanbevolen, je kan altijd wat leren. Daarom mijn voorkeur voor een hotmail adres en niet een groep (daar kan inderdaad iedereen op inloggen en moet iemand de baas zijn).

Verder (het lijkt wel een juridisch betoog zeg) is het zo dat een aantal mensen al met elkaar msn-t en dat als heel prettig ervaart, via hun eigen e-mail adressen. Er worden vrolijk foto's gestuurd, en een heel ander soort info dan hier. Wat meer privé. Maar ik hoor je al denken dat is tussen twee privé-e-mail adressen.

Ik dacht alleen: probeer het eens of dat lukt (mijn nieuwsgierigheid). In mijn werkse bestaan leer ik mensen en kinderen (die vooral) wat de risico's zijn van msn-groepen en vooral van chatruimten (blonde meisjes die chatten met vwo-scholieren die vieze mannetjes blijken te zijn en zó blond zijn dat ze voor een webcam sexuele handelingen verrichten dat lijkt me hier niet écht aan de orde).

Dus meer een probeersel omdat sommigen daarnaar vroegen en ik ben altijd van hè ja leuk, even proberen, dus misschien moet ik eigenlijk een Ingebouwde Katrien laten monteren die me van dit soort wilde excercities weerhoudt.

Overigens heb ik in mijn leven een heleboel dingen waar ik nu mijn geld mee verdien, geleerd door gewoon TE DOEN, zoals Tante Til hierboven zei gewoon proberen, bevalt het niet, dan niet.

Mag dit ter verduidelijking dienen zonder aan de door jou gemelde nadelen afbreuk te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Houtje,
ik vind het wel leuk om je MSN plan eens te proberen. Maar, ik wil toch een ander hotmail adres aanmaken, lekker met Emma, lekker anoniem. Dus ik moet eerst eens even proberen of ik er nog een extra adres bij kan maken. En dan zou ik op 2 MSN'en bezig zijn?

Nou ja, ben ook al aardig senior dus ik moet dat es even uit gaan zoeken.

Fijne dag, tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn werk hadden we hier een naam voor: "Parelpletten".

Dit wil zeggen, een paar mensen hebben een leuk idee. Gaan ermee aan de slag (dit zijn hun Parels op dat moment) en dan is er altijd wel iemand die meteen de nadelen weet op te sommen waardoor de lol van zo'n nieuw idee minder wordt. Als het altijd zo gaat en je daar wat van aan gaat trekken, komen er nooit nieuwe ideeen tot uitvoer wat voor zo'n organisatie funest is en ook voor je humeur als je zo enthousiast bezig bent!

Maar Katrien, weet je wat mij nu zo verbaast, met grote regelmaat meld je dat je niets aan het forum hebt, je niet thuisvoelt, heel andere gevoelens hebt bij het niet drinken, het beter is dat je niet te vaak op het forum kijkt, dat nu juist jíj je zorgen zorgen maakt om de continuiteit van het forum! Het verbaast me en verheugt me.Eigenlijk wist ik niet dat het forum zó belangrijk voor je is.

Bovendien weet ik niet of de '10 activelingen van nu op het forum' verantwoordelijk moeten zijn voor het welslagen van het forum. Er zijn nóg 190 leden die precies even verantwoordelijk zijn. Overigens ga ik denk ik niet meedoen met het chatten, maar ik zal wél een account aanmaken. 'Pietjepuk" zal wel al bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Katrien, ik heb ook na zitten denken wat er gebeurt als we gaan chatten.
Natuurlijk gaat iedereen die dat wil lekker chatten, maar wat betekent dat voor het forum?

Nu denk ik eigenlijk dat het zo in elkaar zit: als je op een dagdraad over van alles en nog wat aan het kleppen bent dan begint dat aardig op chatten te lijken en dan is het logisch dat je wat directer wilt communiceren met elkaar.
Maar als er een echte discussiedraad is dan wordt het anders, dan gaat het over één onderwerp en dan maakt het niet zo veel uit dat het niet zo snel gaat. Zie bijvoorbeeld de discussie over doelen.

Ik denk eigenlijk dat het forum gewoon blijft wat het is, maar dat er een paar mensen verdwijnen (of minder vaak hier zijn) die liever met een groepje intimi bij elkaar zijn en chatten.
Het forum zal niet doodbloeden, maar misschien wel even een aderlating ondergaan.
En dat is zoals het is, dingen veranderen nu eenmaal en al helemaal zo iets virtueels als een internetgemeenschap.

Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat, ik hou wel van verandering...

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrien, maak het nou niet zo moeilijk. Natúúrlijk interpreteren mensen de berichten die hier verschijnen? Dat kan toch niet anders?
Door hoe en wat jij schrijft gaan mensen zich een beeld van jou vormen. Dat is toch prima?

Wees nou lekker aanwezig hier en doe dat precies zoals jij dat wilt, en dan hoop ik dat iedereen dat doet, oke?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Ik voel me een complete anti-nerd, maar ik heb geen idee hoe ik zou moeten inloggeen op je hotmail account.

Ik heb MSN Messenger en chat met vrienden en kennissen, maar als ik jou adres in type krijg ik de melding dat er geen .NET pasport is oid.

Kun je het me in gewone mensen taal eens uitleggen at ik moet doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de digibeten nou ff geduld hebben zal ik het strax uitleggen, schattebouten van me.......en ja.....ik heb ook 4 hotmails die ga ik niet weggeven natuurlijk en ik chat vooral met het buitenland en soms met een vriendin die ver weg woont (jaaaaaaaaaa lieve kijkbuismuisjes ook met sommigen van hieroooooo)......ik maar loeren met mijn webcam of ik ze zie drinken he ik ben eigenlijk een geheime CACTUS. O ja een controle-cactus dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

P.S vooraf dus eigenlijk Ante-Scriptum A.S. ik kwam er vanmiddag ook een paar keer niet in, gebeurt vaker met dat hotmail-gedoe.

Hier de mini-cursus:

Okee je gaat naar je eigen hotmail-account (met anywhat voor naam die heeft) als je geen privé hotmail wil gebruiken maak je eerst een nieuwe houtmail (freudiaans?) account aan bv. houtjebijtopeenhoutje@hotmail.com.

Bij de namen en gegevens die je dan "moet" invullen verzin je maar wat. Ik heb het laatst op cursus gedaan met 6 dames die verzonnen de meest maffe dingen, je kent dat wel gieren van de lach.

Gebruik geen gegeven die tot jou zelf te herleiden zijn behalve als je dat wilt.....

Ten tweede moet je zorgen dat je niet alleen hotmail hebt maar ook Messenger ....juist Tante Til om te kunnen sjetten, dat kun je vinden op www.msn.com of www.msn.nl daar download je de nieuwste versie van Messenger (als je die nog niet hebt) als je een pc hebt met XP kun je 7.5 downloaden, voor een PC met 98 of Me kun je 7.0 downloaden.

Echt makkelijk, aanklikken, wachten, uitvoeren, gaan-met-die-banaan. Als het is downgeload en uitgeratelt, kun je kiezen: aanmelden met een bestaand msn of hotmail-account of een nieuwe maken. Die nieuwe had je al gemaakt (toch?) dus daar meld je je mee aan, et voilà je komt op het adres terecht.

Ik zal het voor de goede orde volgens mijn eigen instructies nog eens proberen. Wie er écht moeite meeheeft geeft maar een privé seintje dan maak ik het voor je en kun je zo inloggen. De software van Messenger moet je wel zelf downloaden.

P.S. Hebben Parels ook gevoelens PP? En doet het pijn als ze een langzame dood sterven ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaan we weg hier op dit forum? wat mij betreft o.k. Maar ik kom alleen maar in het weekend. Mijn emailadres zou ik niet willen bekendmaken want ik zit niet op de wereld te wachten, in ieder geval niet op de wereld die weet dat ik het alci-forum.

Laat mij weten op welke site ik voortaan moet zijn? Houtje, laat me wat weten want ik heb geen hotmail email adres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net zitten proberen met hotmail, door bij rooie-rinus in te loggen, maar het wordt niet veel. Help mij snel want ik moet weer weg.

Waarom moet alles verhuisd, is dat houtje weer, of wie is dat? Het is me een gedoe. Tot wanneer kunnen we besluiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...