Spring naar bijdragen

Moby


Moby

Aanbevolen berichten

Voorstellen, hm..

Moby, 50+, getrouwd, 1 kind, zoon, 23 jaar, studeert en woont in Engeland, 2 honden, 3 jaar gezopen. Sinds juli 2010 interesse voor alcohol kwijt.

Slik medicijnen tegen angststoornis. Dat bleek voor mij het ei van Columbus.

Ik ben een weg aan het banen in mn 'nieuwe' leven. Dat betekent o.a. dat ik mn energie anders gebruik. Naar buiten gericht en positief.
Vind het leven leuk en zie allerlei mogelijkheden. Het tegenovergestelde van Tida dus.

Het dagelijkse leven gaat gewoon verder maar ik sta er anders tegenover. Het gaat allemaal, meestal, gewoon gemakkelijker. Wil wel heel veel en heb ook een tijdje veel tegelijk gedaan maar probeer me nu meer op 1 of 2 bezigheden te richten anders komt niets echt af.

Zo anders in het leven staan is soms raar want hoe positief en optimistisch ook, negativiteit van anderen valt meer op en vind ik soms heel lastig mee om te gaan. Als ik zelf eens een mindere dag heb vind ik dat vervelend, storend maar ik weet dat het wel weer overwaait. Schrijf dan graag van me af, dat werkt. Na even flink te klagen moet ik alweer lachen.
Grenzen stellen aan wie en hoe ik mensen in mn leven wil is nu belangrijk voor me. Me niet meer laten overdonderen door andermans ellende en/of aan mij vastklampen.
De rest, regelmaat, gezond leven gaat allemaal wel goed.
Wil ook graag weer wat werken.

Heel af en toe, (eens in de paar weken) drink ik 1 glaasje wijn uit een portglas. De laatste keer was de dag voor ik griep kreeg, midden op de dag en met de gedachte: "ik ga me 's lekker klem zuipen". Wat heel vreemd was want die behoefte had ik niet meer. Na dat 1ste glaasje gelijk gestopt. Had het er in de chatbox met iemand over en die hielp me alleen al door te zeggen: "Raar, zo ken ik jou helemaal niet" of woorden van gelijke strekking.
Dat is nu zo'n anderhalve week geleden?
Hoe dan ook, heb totaal geen behoefte aan alcohol. De herinnering aan hoe het voelde is al genoeg voor afkeer.

Ben nog in de nasleep van de griep en het weer werkt ook niet echt mee lekker op stap te gaan. Merk dat ik de jongste niet meer ben en langer over fysiek herstel doe. Dat valt me tegen. Geest wil wel maar lichaam says: "No". Grrrrrrrrrr
Wandelen op het strand met de honden, lekker een eind rijden en gewoon zien waar ik uitkom, TomTom brengt me wel weer thuis. Dat hoop ik weer snel te kunnen gaan doen. Net als dansen (ballet).

Het liefst ben ik veel buiten en daar leent Holland zich slecht voor, tenzij je van kou houdt.

Nu ga ik maar weer eens de honden uitlaten. Met frisse tegenzin, wetende dat als ik buiten ben het eigenlijk heel lekker vind. Het is nu tenminste niet glad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50+ nooit gedaccht zo oud te kunnen worden haha.

Mén, je had me vanochtend van de behandeltafel van de fysio moeten zien kruipen :D

Vandaag idd weer begonnen met de draad weer op te pakken en dat voelt goed. De fysio lijkt het nu alleen maar erger gemaakt te hebben maar dat zal er wel bij horen.
Jaaa, ik ga wel goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...